CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

23 června 2007

kéž by mě bolely jen lokty

Tak už je to tady. Konec školního roku. Uteklo to neskutečně rychle. Tohle pololetí jsem vážně zapracovala, vyznamenání mi uteklo jenom kvůli předsudkům pí.uč. Šimerdové (nene, já ji tu dvojku nedám, má hrubé nedostatky, neumí předminulý čas a třetí podmínkovou větu, co na tom, že tu má skutečný průměr asi 2,3). Ale i tak, kdo to ocení, fotr ne, ten mě nikdy nepochválil, a u babičky si vyslechnu, no jo, jseš po mámě, to je na peďák.
A teď pozor, co napíšu. Alkohol je svině. Strašnej zabiják, a teď už doopravdy. Rozvazuju s ním přátelství. Ne, že bych se ho už nikdy nedotkla, ale už vždycky jenom s mírou. Ok, oslava
osmnáctin dopadla strašně a mám spoustu času přemejšlet o následcích mýho hroznýho chování. Narozeniny mi nikdy nevyšly (máma mě včera utěšovala, že prababička se dočkala až o devadesátinách, he). Ale že jsem se válela dolů ze svahu k Labi, to už je fakt moc.

A prázdniny? Kdo ví. Buďto ty nejhorší anebo úplně nejlepší, nic mezi tím.


zpytovací playlist:
The Black Heart Rebellion - Cuts Will Prove Me Right
Radiohead - In Limbo
Liars - Drum gets a glimpse
Killed by 9V Batteries - Deathmatch media
Mew - Comforting sounds



škoda, že jsem si tenkrát Black Heart Rebellion neužila (opět kvůli chlastu)

4 komentářů:

2m řekl(a)...

chlast zabiji samotu...aspon na chvili!...boj se nic

ivavi řekl(a)...

jenomze ja jsem bohuzel v tu chvili sama nebyla :(

Anonymní řekl(a)...

hele za rok se budeme vsemu tom co se tam stalo smat! verte mi... a nebo radsi ne, nevim to na 100% hehe

ale tomu jak 2M pozvracel parapet a zahradku,tomu minimalne muj smich neunikne

Unknown řekl(a)...

no jo, black heart rebellion, rozhodne nejlepsi koncert u nas na zahrade, to uz nebude nikdy prekonany!!!