CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 listopadu 2007

můj podzim

Chtěla jsem dát ahoj všem sentimentálním postům tady na blogu, ale nedodržím to. Protože teď poslouchám nový album Khoiby, Mellow Drama a oddychla jsem si, že to není průser. Khoiba je jedna z prvních "lepších" kapel, na který jsem začínala, takže k ní vždycky budu mít kladnej osobní vztah...Mellow Drama se v některejch momentech přesně trefilo do mojí letošní podzimní nálady. Takže hned tak se od něj neodtrhnu...

Co se týče tohoto víkendu, byl o den delší, nekonečněkrát krásnější než všechny ostatní a definitivně mě utvrdil v tom, že odteď dost věcí přesouvám na vedlejší kolej a věnuju se hlavně tomu, co je pro mě nejdůležitější.

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

no me se ta nova khoiba taky libi. jsou to takovy cesky GLOS, skoro :) anebo GLOS sou americka Khoiba )))

ivavi řekl(a)...

jojo, mas mozna pravdu. Nektery momenty na ty desce jsou nadprumer cesky sceny...