CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

08 února 2008

-paní učitelko, jakej je rozdíl mezi sedy-lehy a sklapovačkama? "- hehe-éééé-hehe"

Nechutnej tejden. Válčím se vším. Ještě stále pořád se ve třídě řeší nástup (ozývá se jen: SOLO, candyman, horečka, sluchátka, ne to já dělat nebudu, mně to je jedno, jo to vás chci vidět, jak vymyslíte kroky apod.). Každej každýho nenávidí. To mám ráda (no fakt, nedokážu si představit stav, že se každej s každým miluje, to by nebylo zajímavý).
V pondělí mě z depky vytáhnul Pavel Kučera...
Pak jsem jednou znechuceně odešla ze školy a hned je z toho průser.
Chtěla jsem sem dát fotky jednoho kokota a totální čubky, ale radši ne ... až po maturitě.
Jsem tak unavená, že mě z toho bolí hlava a ješte se motá. Přečetla jsem si, že to může bejt z toho, že nesnídám. No takže to změním až po maturitě...takže jestli vůbec někdy, hehe.

Vrcholem všeho je, že bych měla levitovat radostí nad zemí kvůli začátku prázdnin, jenomže zejtra v 11:30 NA DAŠÁKU(!!!fuj!!!) dělám Scio testy. Ne dělám, ale zkouším. Šprti a aktivové si dělali desítky zkušebních testů, jenom já jsem se na to vybodla. Vůbec se mi tam nechce....Ach jo. Takže ani zejtra nepropukne radost z týdne volna, ale depka, že skončím na 1188 místo prestižního studia na vš. No jo, přihlášky, už je musím poslat, to si zase vyslechnu výsměchů.

hudba: Crystal Castles, Friendly Fires, Thieves Like Us


pár těžkých exemplářů (např. tanečnice, která neví, co jsou Krkonoše)

0 komentářů: