CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

06 srpna 2007

jeníčku prosím vrať se domů, čeká na tebe maminka


Před tejdnem mi moje ani ne pětiletá sestřenka řekla, že jsem "minimálně blbá". Ale to je out of topic.

Právě jsem si očistila své žlutý ruce od másla z popcornu do vlhčenýho kapesníku. Ale to je out of topic.

Vím, že si tohle čtou i lidi od nás ze třídy, ale to je jedno, jen ať to vědí. Mám se letos o prázdninách opravdu moc dobře a představa, že bych se s někým z budoucího čtvrťáku měla vidět dřív než 3. září mě hrozí. Takže nikomu z vás na nic neodepíšu a nikam s váma nepůjdu, i když spolu třeba normálně vycházíme...Někdo asi nepochopil, že prázdniny nejsou jen odpočinek od učení, ale i od všech těch lidí okolo. Blééééé.

Včera jsem si prožila nejlepší letní koncert, paradoxně v malým obýváčku pod Pražským hradem, kterej nám všem něčím připomněl Vánoce, he. These Arms Are Snakes hned u zpěváka. Ani nám nevadilo, že jsme od něj byli poplivaný, podupaný nebo potřísněný potem. Fakt to stálo za to.....Sice mě doteď ještě píská v uších, ale slyšet naživo Riding The Grape Dragon...ach. No a taky mě bolí za krkem z pelíšku, ale tak když to bylo naposled....
No jé, a koukat na Pavla Kučeru a jeho rozhovory ve dvě v noci, žůžo!

Jo a Jakube, tu knížku jsem ještě pořád nedočetla. Já vim. Napřesdržku.



to byl největší chlap mýho života. a pak jsem potkala plynaře.


5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pelisek.. jeste nemam tu definici...

neni to provokativni, neni:D

ivavi řekl(a)...

woo: a ty bys mela mit na blogu opici s komentarem : a pak jsem potkala stavbare

Anonymní řekl(a)...

:D jdu si to tam dat

2m řekl(a)...

byl Tvuj...a ted je to muj nejvetsi chlap v zivote...diky...mame se radi

ivavi řekl(a)...

2m : to jsem rada :))