CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

30 srpna 2007

poslední prázdninovej post

Včera jsem si byla ve škole pro potvrzení o studiu. Nová kancelář. Nový učebny. Nová sekretářka. Nová malba. Nový učitelé. Tak proč musej sakra ty frackové, s kterejma chodím do třídy, zůstat stejný? Odcházím i s potvrzením ze školy. Před ní sedí debílek "spolužák" Daniel. Směje se mi už z dálky. Kretének. Ještě že tam nebyl taky Lukáš, ten by na mě křičel EMO! EMO! Nebo třeba Kristýnka s Pavlínkou, Káťou a Ivčou. Ježiši kriste, jen myslím na to, že s nima ještě 9 měsíců budu muset vydržet a mám chuť něco rozflákat. Možná to bude taky tím, že zrovna poslouchám Raein, Kaospilot, Daitro nebo Slint.

sleduju ms v atletice a Holky z městečka (kdo nezná, o hodně přichází), včera jsem viděla Prázdniny (hrozná slaďárna) a dostávám čím dál větší deprese z toho, že venku bude už jen a jen chladněji.



Ježiši teď jsem si vzpomněla na koupání v Rokycanech.....ach jo.

6 komentářů:

lilac řekl(a)...

no jo ty vole, ja bych se koupal ... zas az pristi rok no.

ivavi řekl(a)...

a ta tocena kofola....

Woo řekl(a)...

karaoke...

Artekk řekl(a)...

Rokycany, jo?! Faktis? No to je kousek od nás tady. Jak ses tam dostala? Jo jsem Honzovo kámoš, tak doufam, že mě nezfackuješ, že ti sem píšu. Zatim ;)

Anonymní řekl(a)...

Víc pozitivity:D Ať křičej, můžeš se jim smát.

ivavi řekl(a)...

Dushaneq: no byli jsme v Rokycanech na letisti na Fluffu, genialni festival, vis

anonym: vzdyt ja se jim smeju