CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

21 prosince 2007

je dobrééééééééj !!!!!!

Dneska v noci jsem měla horečku. Zdálo se mi, jak áčka začaly chodit. Myslím ty písmena. Spala jsem asi jen tři hodiny. Kupodivu teď ospalá nejsem. Ve škole jsem byla hodinu a půl na akademii, která byla hodně slabá oproti ostatním létům (teda kromě dvou čísel, ve kterých měla prsty naše třída, samozřejmě). Do vánočního času vstupuju bez peněz, s rýmou, s drzostí (dneska jsem v autobuse poslala do prdele jednu důchodkyni s kočárkem---), s divnejma pocitama.... Kvůli chřipce jsem prošvihla vánoční párty v ok baru našeho gymplu, kde se prej všichni opili, zvraceli, běhali polonahý venku v mrazu a vznikly tam vztahy na jednu noc.


letos vánoce s liars (když vygooglíte liars, každej pátej nalezenej záznam se týká Bushe...)

pěkné vánoce a nejezte kapry, chudáky







úchylné, že?

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a tentokrat ani zadna zminka o mych oblibencich deerhunter

ivavi řekl(a)...

misto toho jsou vanocni kocicky

Anonymní řekl(a)...

ja bych tem kocickam ukousal hlavicky

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

To bych nedělal, uz staří Mayové zabíjeli své nepřátele drcenou srstí koček.Ta po požití propíchla střevo, žaludek nebo vyvolal smrtící dávení..)

ivavi řekl(a)...

proboha. jsou vánoce. chudáci kočičky

Unknown řekl(a)...

vcera sem videl film Black Cat o vrazdici kocce

ivavi řekl(a)...

no jeste lepsi. To ja jsem dneska byla udelat Vanoce kocickam do parku!

Woo řekl(a)...

a vis ivo, ze na stedrej den se nama strasit? to plati i pro tebe! ... a jeste v parku