CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 prosince 2007

polopi*a

Minulej tejden byl dost hektickej...Pardubice (škola), Praha (Mono), Bohdaneč (domov), Brno (Daitro), Rosice (?). Do toho jsem byla skoro svědkem vraždy na Vinohradech (mám nejlepší orientační smysl), více či méně brutálních nehod, totálně prázdnýho nočního hypertesca. A těch buzerací! Ještě že si to nenechám líbit...

Líbí se vám muži, co nosí vesty? Pletené, kárované, černé, šedé, hnědé? A do toho košile s krátkým nebo dlouhým rukávem?

Přemejšlím, jak dlouho mě ještě může bavit poslouchat jenom jednu kapelu...


Jsem zas tak ospalá, vždycky si po škole naplánuju, že půjdu spát a pak zkejsnu u počítače na hodiny...dneska taky nic. To jsem zvědavá, jak to zase doženu.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

muzi, co nosi vesty se mi libi velice.

ivavi řekl(a)...

mně taky