CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 ledna 2008

teď to frčí "na Havelku"

Asi sem zase začnu víc psát.

Stalo se mi pár věcí. Třeba jsem konečně vyvinula nějakou snahu kvůli vysoký škole. Neměla jsem to dělat. Obor co jsem nejvíc chtěla, je úplně něco jinýho než tvrdí učitelský noviny. Všichni chtěj "hlavně vypadnout z Pardubic", já to mám úplně naopak, jako nouzovku si asi dám Prahu. Doufám, že tam nebudu muset. Praha je krásná v noci, je krásná na výlety a na nákupy, ale žít bych v ní nedokázala. Je to dost "super", když absolutně nevíte, co s váma bude za půl roku, za rok, za 15 let....

No a taky se teď hodně řeší maturák. Vedou diskuze o nástupu, kterej nikdo zatím nevymyslel a myslím, že to nakonec skončí absolutně trapným klasickým nástupem na nějakou neskutečnou hudbu. Ale pozor, řeší se také: nestihnu kadeřníka kvůli tý blbý zkoušce nástupu, musím do solárka!!!!, nemám boty, budeš mít drdol?, budeš mít pod šatama podprsenku?, nevejdu se na záchod, protože budu mít šaty se čtyřma obručema, mám strach, že mi to nebude slušet. Hádejte, kolik z těchto problému řeším i já :) Jo, ples máme 22. února.

Bradford Cox je génius.

Právě poslouchám:


Vítěz soutěže o nejblbější blog: http://fan-of-mcr.blog.cz/. Se divím, že jsem se o něm ještě nezmínila, možná si ten blog dám jako domovskou stránku.

Nejlepší pan křesťanský učitel na světě se smál tomu, že přejeli štěně. Nesnáším filosofii, nesnáším křesťanství.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

myslim, ze resis to solarko, obruce, drdol a kadernika

ivavi řekl(a)...

skoro trefa

Anonymní řekl(a)...

:D Prej ty obruče:D:D:D:D