CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 ledna 2008

noc s andělem

Včera večer jsem se koukala na Noc s Andělem, což už je sama o sobě záruka dobré zábavy. Hosty byli Sunshine. Nevěděla jsem, jestli mám brečet nebo se smát. Anděl začíná bejt senilní, mám ten dojem. Pořád se jen smál, zasekával se a to, že neví, kdo je Thurston Moore se snažil dalším ze svých trapných úsměvů. Hrůza. Sunshine si z něj celou dobu dělali srandu a lhali, Pavel Anděl se opět jen smál. No a ty fanoušci. To, že jsou mladý, budiž. Ale je vidět, že začali sunshine posluchat po vydání tý jejich nejnovější strašný desky, kterou jsem si radši ani nikdy neposlechla. Jakmile začali hrát nějakou jejich "vypalovačku" z loňský desky, už měla mládež ruce nahoře a poskakovala. Něco ze starších desek? Bez výraznější odezvy. Plus, co jsem teda já za dob mýho fanouškovství /hehe/ nezažila : první řada se pere o to, kdo si na Karla sáhne, kdo mu sáhne na kytaru. Zase si z nich Karel dělá prdel, to je poznat hned.

možná jsem se na to radší koukat neměla, ach jo, jdu si pustiti velvet suicide.

8 komentářů:

zu řekl(a)...

jo. ty prvni rady. vsimla jsem si na who will raise the rabbits tour.

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

))...ano par fanousku bych vyeliminoval...ale o tom jsme se jiz bavili...vazne jsi tu novou desku neslysela?)

Anonymní řekl(a)...

co rikas na to jak banda opila kocku a pak ji nechala roztrhat psem? lahudka

ivavi řekl(a)...

filip: slysela jsem mozna jen nejaky vzorky na myspace a pak neco z koncertu...ale celou desku fakt ne.

kasparek : k tomu nemam slov, musela jsem brecet, kdyz jsem o tom slysela

Anonymní řekl(a)...

o jakym karlovi jako mluvis?!! co vim, tak v sunshine zpiva jenom kay.. asi je moc neznas co? jak muzes hodnotit, kdyz si je ani neslysela.. a jestli ses zahorkla protoze ses nedostala do studia na to nataceni, tak za to my nemuzem!! tak nevim, proc se viras do fanynek!! ti by sis taky ráda šáhla na někoho s těch tvejch velvet suicide, který nevim proč posloucháš, když je očividne nikdo nezna!!!

Anonymní řekl(a)...

rabbit!: tak nevim jestli si delas srandu anebo si uplne mimo ... )))

ivavi řekl(a)...

to byl zase ten noiseepochal, ale ja mu to nesezeru

Anonymní řekl(a)...

Coze? Tady nekdo nezna Velvet Suicide? :-D