CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

17 listopadu 2006

Dobrý den.....máte jablko?


Minulý týden na Klídku bylo dobře, o tom žádná. Tremolo, opilý Ludvík, 2Singles, Gregorz Brzenkrzenkrzeksieszewicz, potencionální vražda na rychlodráze, průšvihář Vojta a přísný nealkoholický režim mě bavili. Ale úplně nejvíc mě bavilo DVD Liars, už poněkolikáté zhlédnuté. A zarývalo se mi do hlavy víc a víc, i když jsem si zrovna nelegálně lila rum do čaje.
Včera v Chocni se do mě zažrala "osobní krize", jak jsem ji po 4 rumech nazvala, která se projevovala zhoršeným vnímáním a koordinací, útěkem někam k obchodu Vše za 39 a úkrytem pod stolem. Chovala jsem se jak pitomec a bohužel to odnesl ten poslední, s kým bych chtěla mít spory. Je mi to líto, no.

V Indii se narodila holčička s osmi končetinama.
A nám v Pardubicích včera otevřeli C&A a rázem vypuklo davový šilenství.

1 komentářů:

ludovico řekl(a)...

ad. opilý ludvík, to bylo cca od třech hodin a dále, čímž chci jenom na svou omluvu podotknout, že to už bylo dávno po klídek festu.