CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 listopadu 2006

Došly mi nápady k nadpisům

Citát: "Víš Ivo, že jseš výjimečná osoba? Ty to táhneš s dvěma chlapci najednou a ještě to klidně přiznáš! Přitom všichni vědí, že mezi vámi jde jen o brutální a perverzní sex!"....mám pozorné spolužáky, haha. Vůbec, ve škole mě to poprvé za dva a čtvrt roku baví...Možná, že mě to bavilo i dřív, ale neuvědomovala jsem si to. Všichni lidi ze třídy mi najednou nějak sedli a cítím se tam dobře. Samotná výuka je na nic/taky ty výsledky letos za nic nestojej (muž, co si říká můj otec: "No jo, jen si choď takhle pozdě domů, ještě tři měsíce můžeš, pak přineseš ty dvě čtyřky a budeš každej den v pět doma!"). Ale díky zábavě, co si tam všichni užijem, bych to za nic nevyměnila. No a profesoří, persona vedle persony, bez těch by to taky nebylo ono. Pořád se teď řeší, kdo kam půjde na vejšku/ono už je opravdu na čase se rozhodnout. Mám svoje tipy, ale nějak očekávám, že se vyplní proroctví mojí rodiny a já skončím v Hradci na PdF, nevím, nevím.

Plánuju:

  • zítra 11.11.- Klídek v Hradci - Hůča, zákaz chlastu
  • 16.11.- Jakuzis Attempt, Kurhauz + prej i Fetch! voe - Choceň, Pod Kaštany/prej ultra levná hospoda
  • 26.11. - Mono, C, White Circle Crime Club v Paláci Akropolis
  • 7.12. - Khoiba/Roxy (nechci si napodruhý v Roxy udělat ostudu)!!!

Tohle je celkem pozitivní post, ostatně i pozitivní myšlenky u mě vedou na plný čáře, přebíjejí tu občasnou lítost a nostalgii. Jak by napsali Hathor a Arizel ve svých nejslavnějších dobách: pořád se nám po něčem stýská, tak je to i se mnou. Minulost mě pořád dostihuje a to mě nutí vzpomínat. V konečný fázi je mi skoro do breku, jak bych chtěla zase být na onom místě s určitými lidmi, bezstarostně se zchlastávat, běhat pro nejdražší krabičák v okolí na benzínku a hulákat na Petru, že jsem v trávě ztratila boty. No ale to nejde, já vím.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

co je to za modu, chodit na podium v holinkach?!!! ja bych tam normalne sla v ponozkach na spani a takovejch papucich co mam od mami ...