CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

24 listopadu 2006

Escape


Dneska ráno jsem utekla před minulostí. Doslova. Průměrný, nudný a stereotypní ráno bylo přerušeno nečekanou srážkou se ztělesněným dřívějškem. Možná jsem se k tomu měla postavit statečně a čelem, ale ta část mozku, co má tohle na starosti, měla zrovna přestávku. S děsem v očích a ve tváři jsem ZBABĚLE utekla. Myslím, že takhle rychlej útěk pardubický nádraží nezažilo od doby, kdy tam policie naposledy honila bezdomovce. A právě úprk bylo vlastně to nejlepší řešení. Anebo jsem jen pouhej srab. Kdo ví, spíš ano, vždyť jsem přece ten odpad, co má pořád štěstí s měkkým i, málo trpí a má všehovšudy jen dva démony (a jeden z toho je rum) . Nemluvě o plamenech čí dokonce o plamíncích.

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

a utekla si odtamtud "jako skautka"? xX_Xx

ivavi řekl(a)...

jasně, jen mi chyběl ten skautskej šátek okolo krku :) A připadala jsem si trochu jako v 3D světě, nevím, čím to bude.

Anonymní řekl(a)...

A co takhle se sejít a popovídat si?Vlastně to nepůjde, Iva by utekla a Jakub by držel hubu................. Ale takhle vám to jde náramně...........

Unknown řekl(a)...

No jo ale ja myslel ze uz nas nechces nikdy videt ...

ivavi řekl(a)...

upřímně řečeno, já bych panu O. nebyla schopná nic říct ...