CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 prosince 2006

Kdo je ta holka na baru? No já nevim, ale je mi nějaká povědomá...

Je špatný chovat naprostou averzi k Rusku? Ke všemu ruskýmu? K vodce, k azbuce, k Rusům, k Ruskám? Vím, že v tom nejsem sama. Každopádně já v sobě tuhle nesnášenlivost chovám a ne jen proto, že je sobota v noci, kdy mám takovou zvláštní náladu. Ne, já ne že bych ten alkoholickej národ nenáviděla, já se jim směju. Klasickej záběr z Ruska: vesničani v beranicích, co pijou vodku z půllitrů, nechodili do školy, tak jsou negramotný (dobře, tak aspoň omezený jsou určitě) a každej druhej má ve tváři výraz jako vrah. Nejdivnější a nejunikátnější národ na světě. A když už to jednou vypadalo, že mi možná Rusáci přestanou tak moc vadit, narazila jsem na pitomečka, co na nás tou svou hatmatilkou hulákal, že do lůžkovýho vozu nemůžeme (+ další, co v Praze v Tescu na Národní rozflákal všechny lahváče u pokladny). Za tuto "lásku" může jedna konkrétní osoba. A taky 6. leden, pitomej 6. leden, kterej všechno převrátil. Ten den, kterej se mi z hlavy nikdy nevymaže. Ten večer, kdy se mi poprvé za 16 a půl roků života zhroutilo všechno, hlavně iluze. Do toho hráli Kenzari's Middle Kata, vůbec jsem si je neužila a navíc nějakej chytrák navolil do jukeboxu Pyramid Song od Radiohead - snad aby mi bylo ještě hůř. A bohužel se mi všechno neustále vrací, i ty nejmenší detaily. I přesto, že je po všem.
Takže tohle je vlastně taková odpověď na možnou otázku "Váš nejhorší životní zážitek", kdy jsem postupovala od obecnýho ke konkrétnímu.

Příští týden se začne psát kapitola "Život slaměné vdovy".

19 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Je po všem - po čem? Po všem mezi dýní a dinou, mezi dinou a tebou, mezi dýní a tebou? Oooooo, konečně zas nějaká červená knihovnička!

Anonymní řekl(a)...

moje teta se bude jmenovat Nikolajevová ... půjdu se zabít

ivavi řekl(a)...

pablo: no to bych se šla zabít rovnou taky :)
curious: v rámci 3D světa jsou možné všechny 3 možnosti...

ivavi řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Woo řekl(a)...

Jezisi.. Pavla bych tady vazne necekala.D

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

Rusko je ok, Rusky sou cool, vodka je dobra. Netusim kdes nasla problem. A bejt vesnickej balik, kterej si prolejva jatra vodkou je taky krasny. I kdyz Azbuku taky nezvladam, coz ale spis moje blbost. A ke vsemu sou Kenzeri's naprosto ultimatni kapela, obvzlast posledni deska!

Unknown řekl(a)...

ramenac: jo, taky si rikam kde je ten problem @_@

ludovico řekl(a)...

no kenzari sice zněj pěkně, ale prej se někde chovali jak totální kokoti, ale to je spíš jen takový to jedna paní povídala, čili argumentace per hubam, abych byl přesnej..spíš mi jde o to, že rusko je celkově v pohodě, jak už ti dva přede mnou zmínili.

Anonymní řekl(a)...

a pointa tohodle prispevku je v cem?...osobni zivot nepatri na nastenku mila!

ivavi řekl(a)...

všichni: tak se do Ruska odstěhujte! Už jsem pochopila, že Rusky jsou nový světový ženský idoly, ale co na nich vidíte, to mi stále do hlavy neleze...
lilac: to vůbec není vtipný, bejt tebou, tak mlčím!
ramenatej: no ty taky, taky uznáváš novej ruskej model krásy, co? Ruská Máša není česká Dasha...nebo ruská Dasha nebo....Anna nebo co....???
Ludvík: Copak, taky máš na východě nějakou lásku? Už bych se nedivila...
Mr. Glogloglogika: a to tady podle tebe mám psát o mezinárodní situaci a o hladomoru v Africe? Myslím, že právě zrovna sem se osobní problémy hodí, od toho tak trochu i blog je a byla to taky ta původní myšlenka, proč něco podobnýho vzniklo, víš???

P.S. Ať žijou šikmý oči

Anonymní řekl(a)...

na tohle uz nejde nic odepsat:)...je v Tobe znat hodne vzteku.Ale myslim, ze vztek muzes mit tak maximalne na sebe.To je prece logicke!

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

treba sem jen chtel naznacit ze konkretni osobni zkusenost nejde generalizovat, vis? nekdo ma ty zkusenosti kladny a veskrze pozitivni a nekdo zase ne ale urcite se podle toho neda soudit nic o Rusku. Tu slovni hricku s divcima jmenama sem nestihl, zadnou Masu neznam:)

ludovico řekl(a)...

tak hele, bejbe. v rusku neznám žádnou čajinu a dokonce ani žádnýho chlápka a možná se budeš divit, ale ani sem tam nikdá nebyl. jen prostě nemám rád takový to obecně vžitý rusko-komunisti-zima-vodka-venkov-sibiř-fuj, což jsi svým způsobem předdvedla i ty.

to je celý. ta tvoje generalizace mi přijde celkem zbytečná, myslím u toho příspěvku vejš.

jinak ale s tebou naprostej souhlas, blogy JSOU od toho, aby se na ně dávaly takovýhle věci.

ivavi řekl(a)...

vojta: ty neznáš ten super song od Michala Davida??
Ludvík: Hele mně bylo Rusko úplně jedno někdy do loňska, ale prostě od tý doby se na to dívám jinak, stačilo jedno setkání a prostě u mě vypukla averze...Neříkám, že jsou všichni takoví, jak jsem je popsala, ale averze je averze. No a jinak dík, že se mě zastáváš před panem "logikou"...

Woo řekl(a)...

Pluju na schizolodi... koukam koukam a narazim na tohle -> http://www.youtube.com/watch?v=I2BFX7tZzmk&mode=related&search= Vzpomenu si na tebe.. a...

ivavi řekl(a)...

ježiš, to je blb...a navíc mu rozumím, fuj, už i krysaříci mluvěj rusky :))

Woo řekl(a)...

Toho blba si odpust laskave.)

Anonymní řekl(a)...

jeho veličenstvo král si právě za medvědem převléká plavky

ivavi řekl(a)...

ds: plavky v takovýhle zimě??? Brrrr!!!