CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 prosince 2006

Ze života slaměné vdovy no.1

Už mi z toho "slaměnovdovectví" šplouchá na maják. Chtělo by to aspoň o týden popohnat čas, začínám dělat voloviny. A nejen já. Naše kočka si to po sobě na záchodě neumí zahrabat a místo toho chodí hrabat misky se žrádlem, máma mi nejspíš k Vánocům koupila parfém za astronomicky vysokou částku (přestože jsem ji varovala, že to je zbytečný). Bratr si umanul, že mu vypadávaj vlasy (není to pravda, jen jednou ráno na polštáři objevil pár štětin) a teď si každej tejden kupuje nějakej novej šampón nebo vodičku a k tomu šmíruje vlasy a hřebeny všech okolo, třeba kontroluje, kolik vlasů po mě večer zůstává ve vaně.
A já jsem se vykašlala na protiklady a geniálně jsem skloubila svoje skoro až princeznovský myspace Navy blue and Polka dots background s uřvaným, dvoumetrovým a klátícím se Florianem a těma dalšíma paštikářema z Vídně. Well, I'm looking for a New Year's Eve party. Je me fais une fete de Sylvestre.

9 komentářů:

olivia řekl(a)...

ta fotka je do-ko-na-lá!

ivavi řekl(a)...

jodie: no taky bych řekla...Sice ji teda nefotil nikdo, koho znám, ale i tak ho musím pochválit :)

Woo řekl(a)...

ja bych pochvalila jedine Floa.)

Anonymní řekl(a)...

tak s těma paštikama nedáte pokoj, jo?!!

Woo řekl(a)...

VeprikTomik-> hele tentokrat je to Iva kdo s tim zacal!!! JA uz se do toho vubec nehrnu..

ivavi řekl(a)...

...ale já za to přece vůbec nemůžu :)

Anonymní řekl(a)...

jasně, jasně ,)

Woo řekl(a)...

No a ja asi jo? Za vsechno muzou D.

Anonymní řekl(a)...

Hi, i was looking over your blog and didn't
quite find what I was looking for. I'm looking for
different ways to earn money... I did find this though...
a place where you can make some nice extra cash secret shopping.
I made over $900 last month having fun!
make extra money now