CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

02 prosince 2006

Nevím, viď

Byl to geniální večer po všech stránkách. Žižkov, kterej má vždycky tak zvláštní atmosféru, vyprodaná Akropole a lidi, který jsem po dlouhý době zase ráda viděla. Všechno skvěle začali Belgičani White Circle Crime Club, konečně jsem si užila naživo C a vše dovršili Mono. Od rychlýho podupávání si nohou po husí kůži. Bavily mě všechny tři kapely a
The flames beyond the cold mountain byla tou nejlepší a nejdůstojnější tečkou. To už i ta husí kůže byla málo. A za pár hodin hurá do školy.

3 komentářů:

ludovico řekl(a)...

nechci bejt ošklivej, ale jestli ty chceš bejt korektorkou, tak si tam honem koukej opravit tu hrubku:)

ivavi řekl(a)...

jezisimarja, kristepane!!!! Fujtajbl! Těch hrubek tam je víc!
(jenomže jako správná korektorka to všechno opraviím)

ludovico řekl(a)...

mě praštila jen ta jedna, jinak sem celkem tolerantní;)

tak například to moje hovorové "sem"