CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 března 2007

Rosice? Cooo? To je pěkný území....


I když nejsem filmovej odborník a maniak, občas si vyhlídnu nějakej dobrej film. Ve čtvrtek večer na čt2 dávali v rámci cyklu Prokleté mládí novozélandskej film Déšť. Strašně se mi líbil, i když jsem posledních 20 minut propásla, protože přišel domů táta a koukal se na nějaký svoje kraviny... Hlavní postavou byla holka, která prožívá vrchol puberty a právě během dovolený si usmyslela, že už nechce bejt jen ta malá slušňačka, zvlášť když musí pořád hlídat malýho bratra, kolem sebe vidí matku alkoholičku, co navíc ještě podvádí tátu...O závěr jsem přišla, ale domyslela jsem si, že ztratila nevinnost s tím největším sukničkářem z pobřeží. Bylo to fakt dobře zpracovaný a to prostředí i hudba ještě víc umocnily fakt dobrej pocit, kterej jsem z toho filmu měla.
Když už jsem u těch filmů, jsem na sebe naštvaná, že jsem nějak zapomněla se minulý pondělí koukat na Teď už jsi velký chlapec od Coppoly, grrr.


Tenhle tejden jsem si zahrála na třídní rebelku tím, že jsem zamítla všechny třídní výlety, protože tu chci být na svoje osmnáctiny. Navíc jet na Slovensko se třídou do Tater a na túry nebo snad dokonce na vodáckej kurz...To fakt není pro mě. Já tu chci v červnu bejt...


A včera jsme dodatečně oslavovali osmnáctiny slečny Woo. Jako jediná, kdo na to prakticky neměl právo jsem se opila, dělala ostudu, uzavřela mír, kterej je ale už prej dávno uzavřenej. A hlavně, Antimultivitamín není jenom fiktivní postava stvořená ve snech, on opravdu existuje!!! Pokračuju ve tradici pátek=sukně, což je vzhledem k moji ženskosti přinejmenším obdivuhodný! Jaro bude plný sukní!

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

V mejch snech existuje jenom jedinej chlap a to smisenina trech mych njmilovanejsich idolu.D

ivavi řekl(a)...

jezis....to je corner+adam+antimulti, to je jasny :)

Anonymní řekl(a)...

neneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.D

Anonymní řekl(a)...

ne vazne ne. jsem nakopra...

Anonymní řekl(a)...

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anonymní řekl(a)...

ne nakopra.to byl omyl

Anonymní řekl(a)...

NAKOPR!

ivavi řekl(a)...

ok, nakopra, verim ti

Unknown řekl(a)...

a co v lete? to uz se bude chodit bez sukni??? :)))

ivavi řekl(a)...

hahaha, ty suknickari :)