CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

24 února 2007

Naušnice, kousni si

Asi začnu víc chodit na plesy, ale bohužel jsem na to přišla skoro na konci plesový sezóny. Jak já jsem odmítala jít na maturiťák našeho gymplu. Jak jsem se bránila. Jak mě přemlouvali. Nakonec jsem si i koupila i boty a se Simonkou jsme vyrazily. Bála jsem se, že se tam budu nudit a nikdo si mě nebude všímat, naštěstí se to nevyplnilo. Božkov splnil svou úlohu a rozjel celý večer. Ve dvě hodiny ráno jsem byla opilá, ale šťastná, obklopena lidma, se kterýma mi bylo oproti ve škole výborně. Vlastně jsem přišla na to, že mám ve třídě některý lidi fakt skvělý, jenomže na to bohužel přícházím až v době, kdy za rok a kousek se s nima budu muset rozloučit. Na plese bylo snad půl národa, svědčí o tom i sms od Tomáše při vrcholu večera, se kterým jsem prožila románek v 9.třídě (ta zpráva zněla "Nespi"). Bylo to geniální, jen se trochu bojím jít v pondělí do školy, hehe.


Za rok mě to čeká osobně, šaty, podpatky, šílenej účes, jistě neotřelý nástup a jiné výjimečnosti, nezapomeňte se přijít podívat, já se po včerejšku už dost těším.

Jinak tenhle týden jsem si připomněla starý dobrý Roe-Deer s Emou a Filipem, omílala jsem dokola Everforever a Aquaparty a proklínala sama sebe. Že jsem v době jejich existence neviděla žádnej koncert, protože jsme s Woo místo toho špehovaly hokejisty.


0 komentářů: