CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

25 května 2007

badger badger mushroom

Takže dneska jsem s překvapením zjistila, že se ještě vejdu do svých plavek model 2003, hmm. Zejtra jede to nejzdravější jádro naší třídy, včetně mě, na zahradní párty k nejbohatšímu člověku z celýho gymplu. Mirek: Všichni si vemte plavky, budeme popíjet lahvinky archivního vína v mým krytým vyhřívaným bazénu s protiproudem. Všechno koupím, nestarejte se, dovezu vás k sobě. Máma není doma, takže v pohodě. Všechno to natočíme a nafotíme...!
No každopádně se dost těším, snad definitivně ze mě spadl ten strach stýkat se se spolužákama i mimo školu.

Teď se 14 dní flákám kvůli maturitám, byla jsem se podívat, co mě za rok taky čeká. Přesně jsem čekala, že z toho chytnu depresi, když jsem viděla ty chudinky, jak se klepou a melou z trémy blbosti. To já se budu u zkoušky smát. Z toho, že budu v koncích :) . Sakra, všechno, o čem tu melu se týká školy... Jo, ještě jeden citát, něco ve smyslu : na tobě je vždycky poznat, když se ti vrátí ten tvůj z těch svejch cest. No možná maj pravdu.
Minulej víkend byl báječnej. S panem s dodávkou jsme se viděli za celej květen čtyřikrát, z toho většinu právě před týdnem. Na Flošně jsem vyhodila dvě stovky jen za to, abych viděla dva a čtvrt koncertu z šesti a celou dobu si užívala s mýma "čupr kámíkama" někde v okolí. Chci, aby mi River for Sale zahráli na maturáku. ( Pozn.: Taky jsem se na svou adresu dozvěděla, že jsem FRIGIDNÍ)
Postřeh pro všechny moudré osoby, které to tu čtou: jsem opravdu tak blbá jako to, co tady píšu. Jsem nemožná, asociální, stydlivá, nerada navazuju kontaky a už vůbec nenadhazuju témata konverzace. A jiná nebudu.

A jestli nezešílím příští tejden, tak až za 14 dní. Badger badger badger badger badger mushroom mushroom


---- Klaxons (protože Magick je hitovka jak bejk a Sunshine naprosto zkopírovali obal jejich desky na to svý nový hrozný album......a taky maj pěkný kalhoty)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

tak ty KONTAKY se navazuji tezko, to mas pravdu :))
a z toho videa bych za chvili mela dobrou stihu :))

Anonymní řekl(a)...

no prej ma to video na konci prekvapeni, ale myslim, ze to je jen fama, aby z toho lidi zblbli

Anonymní řekl(a)...

to vypadá na pěknou šukačku ta zahradní párty v bazénu

ivavi řekl(a)...

to bych teda nerekla, je tam pomer 5 holek na 4 kluky, takze ja se od toho s radosti distancuju :)