CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 května 2007

Posledních 14 dní

Zabíjím už druhej týden v kuse, tzn., že nikam kromě školy nechodím. Nejradikálnější událost, co se za tu dobu stala, byla noc ze soboty na neděli, kdy jsem zničehonic ztratila 4 kila žívý váhy (mohly za to kyselý rybičky, nikdo je nejezte!). Dneska jsem zjistila, že ta ztráta je už šestikilová, nemůžu do sebe jídlo prostě dostat a nic mi nechutná. A dlouhodobě se mi zdá, že nejsem moc v pořádku, poráží mě děsná únava. Každej den po škole musím nejmíň dvě-tři hodiny spát, v noci naspím tak zhruba šest, o víkendu prospím klidně víc než půlku dne, do toho nesmyslný sny.
K tomu všemu mě vysíraj lidi okolo, hlavně lidi ze třídy s prasečím mozečkem (bez dalšího komentáře, protože pár lidí ze třídy tenhle blog čte) plus můj fotr, klasika. Nedokážu vystát, co se teď šíří okolo toho, že jsem prej EMO (?), říkaj to lidi co lítaj v My Chemical Romance a death metalu, tak to maj určitě pravdu. To radši než bejt to emo, co myslej, sežeru další balíčky Kyselejch rybiček. Ale dala bych si Šmakouna.



Václav mi doporučil omrknout tvorbu Davida Firtha (www.fat-pie.com), kterej kreslí a věnuje se vymejšlení geniálních videií (ty doplňuje hudbou Boards of Canada nebo třeba Aphex Twina). Skoro všichni jeho animovaný hrdinově jsou nějakým způsobem vyšinutý, nejlepší je série Salad Fingers a první díl "Spoons". Úchylárna na entou.
http://www.youtube.com/watch?v=M3iOROuTuMA

3 komentářů:

Unknown řekl(a)...

neni to holt zadna prdel chodit do skoly

Anonymní řekl(a)...

čau emo-ivo. já jsem prej taky emo. tak to můžem bejt kámoši

ivavi řekl(a)...

kdyz ja asi nejsem emo...jsem malo smutna.