CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

29 května 2007

průlet čtyřmi branami rozkoše (Daniel Nekonečný)

Stačil jeden večer a čtvrtina druhýho dne a já alespoň na chvíli přestala s tou "přetvářkou", co tu na ostatní zkouším. Úplně mě to vytrhlo ze stereotypu a přeneslo někam jinam...Kéž by bylo takovejch dní víc....
Nevím, jak si mám vysvětlit posledních pár nocí a ty šílený sny. Probouzím se úplně zpocená a hned pro jistotu kontroluju, že to není pravda. Předminulou noc jsem vrazila facku jednomu svýmu kamarádovi (Vojto) a brutálně se s ním pohádala, což mělo za následek můj rozchod. To není nic proti dnešní noci, kdy sem do Pardubic zavítala návštěva z východu a všichni to přede mnou tajili, až jsem na to přišla sama a po celej zbytek snu jsem jenom hystericky a zoufale řvala, jelikož ten milý host si sem prej přijel pro to, co mu patří. Myslím, že to byla snad ta nejhorší noční vidina mýho života.

Teď jdu psát francouzskej sloh na téma Le Sport, ale o čem mám sakra psát, když nesportuju???
Jo a jestli se ke mě někdy dostanou fotky ze sobotní "gárdn", tak je musím publikovat....


3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hot chip juch juch

ivavi řekl(a)...

hot chip maj uplne antihvezdnyho zpevaka....

Anonymní řekl(a)...

ja miluju No fit state(nemuzu ji nikde najit celou v dobry kvalite, coufam ze ji znas http://youtube.com/watch?v=rB0uu5MrpGU)
Hot chip...ach jo...