CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

25 září 2007

i have battles in my life

Poslední týdny a dny mě donutily rozdělit lidi kolem sebe na ty, co miluju a na ty, co nenávidím. Po setkání s pár lidmi jsem si u některejch opět potvrdila, že bez nich nemůžu existovat a naopak že některý mi už nemůžou nic novýho dát a nemám si s nima co říct. Jenomže co je nejhorší paradox... S tou druhou skupinou se musím vídat mnohem častěji...

Poslouchám Isis a vím, že mě čekaj těžký časy... ale o tom určite ještě později.


to jsem na tom už teda pěkně bídně, že sem dávám svoje fotky
ale tahle není jen tak ledajaká
ta je totiž rumová

10 komentářů:

Woo řekl(a)...

ta je z cely ty serie nejlepsi!!!musis mi pozovat casteji.)

ivavi řekl(a)...

na to ze si tohle foceni vubec nepamatuju, tak dobry :D

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

Hm mam podobny pocity...Ivo!Tebe jsem taky nevidel uz hrozne dlouho!!! /

ivavi řekl(a)...

filip: kdy ja jsem tebe videla naposledy??.. uz si vubec nevzpominam!

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

A to je u tebe,co jsi známa skvelou pameti,dost na povazenou!...Videli jsme se mam pocit naposledy...v Zoo minulej rok jeste s 2m...no to je pekne davno!

ivavi řekl(a)...

ne, videli jsme se v lednu v Bordo!

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

A jo...no vidis ta tva zlata pamet...)hodlas psati pameti na "stara kolena"? )

ivavi řekl(a)...

to by se nedalo cist...to by bylo jen o tom, kdy jsem se kde opila nebo podobne...

Woo řekl(a)...

...kdy ses kde a kdy koho poblila....

Downtrodden and Irresolute řekl(a)...

Woo prostě musí mít poslední slovo... )))