CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

14 října 2007

nebreč

No a máme tu konec týdne, kterej byl sice krásnej, ale bohužel strašně krátkej. Ve čtvrtek jsem stihla na sedmičce i moc dobrej koncert Picastro, kterej byl příjemnou změnou, něco takhle pěkně smutnýho jsem naživo už dlouho neslyšela. Bohužel stinnou stránkou koncertu bylo pár lidí, víme, že, ehm. A tehdy na mě pomalu začala dolíhat představa sobotního rána, který jsem samožřejmě nezvládla, ač jsem se snažila to nýst statečně. Včera mě dost bolela hlava a opuchly mi oči, učit se nějaký kreténský asijský státy i s hlavníma města mě ani na okamžik nenapadlo.

No a taky jsem si prožila stužkovák, docela v pohodě, 75% spolužáků opilejch a ta jejich upřímnost! Nejvíc mě pobavila hláška:

"No, ty Renato, ty jseš super, tebe mám moc rád, no a ten tvůj včerejší sloh, to mě skoro rozbrečelo. No a Ivo, tebe mám taky rád, ale prosím tě, zůstaň emo a nestyď se za to!".
Sháním album All Fabulous Things Turn Out To Happen od Waawe. Nutně! Pomůže mi někdo?

Blbne nám monitor, bliká, hraje si s barvama, blik sem, blik tam...

3 komentářů:

2m řekl(a)...

No tak se nestyd napsat, ze ta stinna stranka a tech par lidi sem byl ja...tak sem se z ty depky trosku vozral no

ivavi řekl(a)...

nemyslela jsem jenom tebe

Anonymní řekl(a)...

mrkni se na sordo.freehostia.com a ty waawe tam najdes.