CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

19 října 2007

já jsem rapper od narození, já nepatřím do vězení

Po delší době poslouchám Pavilon M2 a vzpomínám na doby, kdy jsem si Aquarius pouštěla vždycky před spaním. Já vůbec hrozně ráda vzpomínám, ale to vy už dávno víte. Teď jsem se přenesla do intervalu před dvěma-jedním rokem. S odstupem času mi připadá, že předtím se nic nedělo a všechno se vmáčklo právě do toho jednoho roku. Jsem blbá, že jsem tehdy mazala sms zprávy, ale přesto si pamatuju jednu skvělou, která zněla nějak takhle: "Mám tě rád, ale jestli se do tebe zamiluju a ty mně ublížíš, tak grrrrr". No. Možná jsem si v tý době stěžovala, jak je to všechno hrozný, ale teď na to vzhlížím s úsměvem. Vzhledem k faktu, že dneska překvapivě nejsem ospalá a mám tuhle náladu, očekávám dlouhou noc.


stužkovák byl fajn, tohle foto není tak roztomilé, jak by se na první pohled mohlo zdát, šlo totiž o chemické předávání informací mezi mravenci.

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

mravenci? vaclav teda spis vypada jako samec kudlanky :s

ivavi řekl(a)...

nene, to byl mravenec