CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

29 října 2007

to už je dávno, kdy někdo chválil moje nadpisy...


Už se těším na Vánoce. Mám je ráda, ne jako ostatní a to jejich "jéžiši, zase nakupovat dárky a těch peněz...". Já to přiznám. Miluju Vánoce. Drží se to ve mně od dětství. Být s těma, kdo vás maj rádi a nestresovat se, nechodit do školy...Jsem magor no, že o tom píšu už teď s takovym předstihem, jenomže to brzký stmíváni se venku mi úplně přivodilo adventní atmosféru. A taky mi solidně hráblo. Jsem praštěná víc než kdy předtím. Jsem drzá na učitele. Řvu bez důvodu. Nedělá mi problém poslat někoho do háje. Pořídila jsem si líbimseti atd. A dneska se mi zdálo o mojí maturitě, která se odehrávala na balkóně velkýho sálu, kde mezitím hráli Mono, otočený k divákům zády. Nevim no.

Žiju pro pátek. Jen pro tenhle pátek!



a když už mono, tak tedy tématicky mono

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mne se zas zda, ze si nejaky pankaci udelali squat z naseho sklepa a vsude po baraku rozlepujou letacky na nejaky hartkor koncerty... ale nechtej se mnou kamosit.. hoh