CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

28 října 2006

++*++*++*++

Prosím, ať je to jen sen a já se co nejrychleji probudím. Ať se vrátí čas, ať je všechno jinak. Mohla to být všechno jen hra, ale legrace už dávno skončila. Prožívám nejhorší období svýho života. A když už se to konečně zdá být všechno relativně ok a udělám definitivní a důležitý rozhodnutí, další týden mi přichystá další a ještě krutější past. Jsem v koncích a nevím, jak dál, bohužel. Nejhorší je fakt, že toto sama neovlivním. Někdo si přeje, abych nebyla nikdy šťastná. Ale já mám na to právo jako každej jinej, sakra. Tak proč??? Nechápu to.

1 komentářů:

Woo řekl(a)...

ee ja si myslim ze si ted nejakou dobu nezaslouzis bejt stastna! Jakoze vazne! ... ublizila si moc lidem a ted se ti to v nejkrutejsim vraci! /// ten vecirek mesic pred akci bude.) jo a predstav si to ramenacovo dite:DD