CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

13 ledna 2007

Iva-problemo-cigareto-citrone-prase / hymna+K.Gott minutu před půlnocí

Ještě k Silvestru. Jediná fotka, která se ke mně z oslavy dostala. Kupodivu : žádnej Rakušák. Ani Rusák. Netuším, z jaký doby je. Nevím, jestli jsem právě střízlivá. A hlavně mi prosím, vy, co jste u toho byli, objasněte, co to tam Tomáš s Mtym dělaj a co je na tom tak k smíchu.
(dodatečně moc děkuju všem, kteří tento večíreček uskutečnili a zúčastnili se ho)

16 komentářů:

2m řekl(a)...

jééé to je moje ruka!

ivavi řekl(a)...

2m: správně :))

Anonymní řekl(a)...

márty mě chtěl znásilnit a ostatní se tomu smáli :))

Woo řekl(a)...

ja to vubec nevedela!!!

ivavi řekl(a)...

noiswrtr: fakt? nekecej!

2m řekl(a)...

kecááá!

Anonymní řekl(a)...

tak ja nevím. jsem se nejspis nechtel fotit a marty me chtel nastrcit do zaberu no,..
ale tohle je o dost nudnejsi verze :)

Woo řekl(a)...

ivo, poslala jsem ti ty fotky na mail

Woo řekl(a)...

ivo, poslala jsem ti ty fotky na mail

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

posli i me, prosim

2m řekl(a)...

no ja bych je taky bral:)

ivavi řekl(a)...

woo: dik, u kdyz z nich zrovna nc moc neni videt (krome asi tri zaberu pouze na Pepika) :)
kravicka sojova: no jo, to by ti odpovidalo, ale uznej, ze ten Martyho vyraz tam je skvelej :)

Woo řekl(a)...

prihlaste se o ne treba na icq...
IVA: no vidis a to ty fotky kere jsme smazali:D

Unknown řekl(a)...

No ja sem ted potkal Floriana a Lucase ve Vidni a "problemo-cigareta-citron-prase-kurva" na nich asi nechalo stopu, protoze to opakovali za ten vecer celkem casto ...

Woo řekl(a)...

To me docela tesi, vetsinu z tech veci jsem je nauvila mimo jine ja:)

ivavi řekl(a)...

no aspon neco je na nas zaujalo, hehe :)