CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

22 ledna 2007

Horečky a Španělé

Haha, tak jsem rok nebyla nemocná a říkala jsem to tak dlouho, až jsem jednoho dne po škole pěkně lehla a na pár dní se nezvedla. V sobotu ráno, když mi bylo nejhůř a měla jsem skoro čtyřicítky, jsem se asi po pěti letech koukala na Eso. Bylo to výživné, a kupodivu byl Mareš lepší než Bouček o půl hodiny později na Primě v T-Music. Jo, tohle hodnoceni odpovídá tomu blouznění z horečky. Ovšem poměrně brzy jsem se všemi nemocemi bravurně propotila a jako ta nejhorší dcera budu dnes lhát vlastnímu otci, že se jdu ptát do školy co a jak, haha.
A ještě budu těch pár dní nechávat otce v domnění, že budu mít na pololetí čtyřky, on už má určitě připravenou řeč, kterou zahájí moje domácí vězení...až najednou zjistí, že já vlastně žádnou dostatečnou nemám. Nečekám, že mě pochválí, to on neudělal nikdy ani z donucení.

Protože kdybych dostala domácí vězení, nemohla bych na kloudnou akci do Kolína! Už tenhle pátek 26.1. ve Pharau se vrací téměř na místo činu LOSER SUPERHERO (a to jsou Španělé, co maj toho nejlepšího řidiče na světě, kterej na požádání umí vyplivnout i pár ruskejch slov a ještě se jim bude půl hodiny tlemit, já ne). Zahrají ještě The Mood, Plastica a Ellayne. Navštěvníky (návštěvnice) bych asi nejlíp nalákala fotkou Juliena se zaříznutejma slipama (ten vlevo bez zaječí hlavy), ale on to děla prej docela často, tak se dočkáme možná i v Kolíně.


10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Doufám, že zaříznutejch slipů se v kolíně vyvarujem.

Woo řekl(a)...

Proc Juro?.)

Anonymní řekl(a)...

Já na tom třeba nevidim nic tak okouzlujícího... a navíc, měli by nosit trenky.

Anonymní řekl(a)...

já chci slipečky....

Anonymní řekl(a)...

*chce se mi blit*

ivavi řekl(a)...

co takhle zaříznutý slipečky+kožená bunda+špičatý kožený kozačky??? :)

Woo řekl(a)...

Ja mam spicaty kozeny kozacky, muzu si zariznout i ty slipecky - to mi problem nedela - jen ta bunda je mi zahadou...

ivavi řekl(a)...

woo: počítám s tebou, zítra si zařízneš slipečky

Unknown řekl(a)...

stalo se tu nejaky nedorozumeni, loser superhero samozrejme nosej trenky ... o tom kdo nosi slipy si myslime svoje, ze jo :)))))

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

no a nekterej nositelich trenek taky.... fakt prasata!