CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 ledna 2007

Jsou tu mezi námi

Ahojky, vim ze si asi reknes ze jdu na to moc zhurta, ale mam rad uprimnost, pokousim se najit touto cestou nejakou slecnu ktera ma rada sex a rada by zkusila nezavazny vztah s jednim 24 letym sympatakem z Pardubic, je to asi trochu absurdni ale clovek nikdy nevi na koho muze narazit,kdyz mi uprimne odpovis budu rad,predem dik P.

Jasně, brouku, odpovím upřímně. Časem.

8 komentářů:

olivia řekl(a)...

to je slabý, mě přišel mail, kde byly vypsány různe sexuální praktiky a já měla napsat, kolik bych si asi představovvala, že by mi za to zaplatil a kdy se teda sejdem :-)

Woo řekl(a)...

ach taky jsi jeho virtualni obet. Napis mu, ted kdyz jsi ta vdova,,,, treba je to kanec.)

ivavi řekl(a)...

jodie: tak to mam teda jeste stesti :)
woo: no prave tohle mi prijde, kdyz jsem tu ted sama...no nevim, nemam o tom zacit nejak premejslet? :)

2m řekl(a)...

co je to?...na tom je neco divneho?...trosku zvireci, ale to je prece skoro normalni, ze lidi sou zvirata...a takhle pekne to formulovat...pekne

ivavi řekl(a)...

2m: hmmm, taky nazor, ale divny na tom je to, ze ja bych nikdy nebyla schopna napsat neco podobnyho nekomu, koho vubec neznam a nic o nem nevim, vis? Neni to docela divny? Mel by se spis koukat vic okolo sebe nez lovit na netu...

2m řekl(a)...

jasny to je pravda, ale takovych lidi je mraky a tady se ceni ta uprimnost...sem v tomhle trochu blokovanej...nebo omezenej?...sakra!je pááátek!!áááááá

Anonymní řekl(a)...

heh, vypadá to, že to poslal skoro celejm pardubicím :)

ivavi řekl(a)...

no mel s tim jit radsi hned na urcity druh seznamky...