CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

10 února 2007

Nechci

Nenávidím dodávky. Nesnáším je. Do jedný bych je všechny vymýtila. Nebudou dodávky, nebudou řidiči-a to je to, o co mi jde.
Už nebudu hrát, že mi to je jedno. Mně to jedno NENÍ. Další podobný prázdniny nepřežiju.
(září 2006: "Ty mi nevěříš, že se dokážu změnit?" - tak jestli tohle je ta avizovaná změna, říkejte mi slečna Naivní)
Už pár hodin poslouchám jen to nejdepresivnější a nejpesimičtější, občas ukápne nějaká ta slza, navíc bych se měla učit...Nesnáším školu. Všichni jsou někde pryč. Všem je dobře a já...?
A ten nápis před mým barákem na zemi odpovídá tomu, co bych tam teď nejradši zvěčnila sama.

6 komentářů:

2m řekl(a)...

Ivo,nemyslim to ve zlem.Ale kazdy jsme byl naivni.Ja jsem naivni do ted,ale uz jsem stacil dostat par facek a tak uz to neni tak vazne...jsi mlada. Taky jsem si nektere veci maloval a pak zjistil,ze vysledny "obrazek" je pekne rozmazany.

Unknown řekl(a)...

nebylo by lepsi zrusit spis vsechny kapely :) to bysme si pak mohli nechat dodavky, pac ty sou uplne skvely :)

Anonymní řekl(a)...

2m: Ja jsem dostala facku v pondeli! Od jednoho chlapa..

2m řekl(a)...

wůů: tak tos byla asi zlobiva...ale tady se jedna o trochu jinaci facky...oni tolik neboli...ale tezko se vstrebavaji

ivavi řekl(a)...

lilac: to jo, dodavky jsou vlastne dobry...Ale bez kapel by to taky neslo!

Unknown řekl(a)...

...