CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

06 února 2007

"Ta Ivaví podle mě úplný hovno"

Mám za sebou tak geniální "KALBU", že o ní musím napsat alespoň takhle krátce....

P.S. Nad Tatrou se blýská a já mám v sobě i teď ještě pár promile. Jo, a už jsme odhalili toho devianta z Proseka...

11 komentářů:

tucznak řekl(a)...

hej, na to je trademark.
woo! to nesmis...
:)

Woo řekl(a)...

bb

Woo řekl(a)...

tucznak: Byla jsem drunk.. ty hlasky co jsme si psala musely ven:D
Ivavi: PSSST! Budou se vyptavat... :)) a deviant to neni.)

olivia řekl(a)...

to vypadá na velmi interesantní večírek :-D

ivavi řekl(a)...

drahy pungui, ja vim stejne uplny hovno, kdyz to ty rikas, tak toho o me asi hodne vis

Anonymní řekl(a)...

koukam, ze v posledni dobe je pro tebe vsechno genialni.. :)

tucznak řekl(a)...

2 ivavi: to se vztahovalo k necemu konkretnimu, ale ted uz ti nikdo asi nedokaze rict k cemu. nebo woo si to pamatuje?

a nemelo to vyznit jako hodnoceni, ani jako odpaleni rozbusky. tak se nezlob.

:)

ivavi řekl(a)...

tucznak: no jen aby....

tucznak řekl(a)...

2 ivavi: prisaham na vonavou image kluku ze sunflower caravan.

:)

ivavi řekl(a)...

tucznak: ach, tak v tom pripade ti zacinam verit...
P.S. woo uz se tesi na ty saty :)

Woo řekl(a)...

jsi pozadu, saty uz jsou pase