CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 února 2007

Nechci tím přímo říct, že byl blázen, ale jistá vykolejenost tam byla markantní

Vysvědčení - pět trojek a pět jedniček - a něco mezi tím. A teď jsou prázdniny. Snažím se zahnat myšlenky na to, že to budou ty nejpitomější jarňáky vůbec. Zase jsem tu zůstala sama.
Zato minulej víkend stál opravdu za to. Skoro tři dny strávený s Loser Superhero, Pardubice+Kolín+Praha. I když jsem těm španělskejm hovadům občas měla sto chutí jednu ubalit, nakonec jsem se udržela a teď se mi po tom všem hodně stejská. Kuřbuřti jedni.



Poslední týden je i ve znamení poslechu geniálních Grizzly Bear a snad ještě geniálnějších Cult of Luna. Když v páteční večer mířila dodávka se šesti losery ke Kolínu, seznámila jsem se se skladbou Dim poprvý a celých 12 minut, co trvá, jsem seděla přikovaná k sedačce a mlčela jsem.


Prázdniny budu trávit i sledováním Monty Python's Flying Circus (včera jsem stihla tři díly s Hilterem a zajímavým mužem, co umí přenést chřipku na kočku).

A hlavně v pondělí, v pondělí nás s děvčaty čeká Praha, budu dělat trapku, ale hrozně se těším. Přála bych si, aby se v blízkosti Roxy v pondělí v noci pohyboval alespoň jeden kněz...Mnou v opilosti vyslovená věta: "Já chci vidět Sunflower Caravan" se tedy stane skutečností, hurá.



A já nebudu sedět doma, nebudu!

A na závěr, snad pro zasmání, ta nejmilejší hosteska z McDonalds ( a ty její vtipné hlášky... "a já myslela, že chodíš s tím z Rosic" nebo "no jo, Ivano, ty jedna veveřice!").

12 komentářů:

Woo řekl(a)...

tse
jsem urazena
nejhorsi jarnaky?
se mnou?
jdi do hajzlu

*uplnej erotak tenhle post kamo*

Anonymní řekl(a)...

a to si predstav ze zpevak z arktis pracuje v klubu kde budou ty cult of luna v berline hrat/ takze me svinsky protahne zadarmo ... to je skoro na inkvizici na srr

ivavi řekl(a)...

lilek: táááhni! :)
Woo: ale vzdyt vis, jak jsem to myslela... :)

Anonymní řekl(a)...

co vám na těch grizzly bear připadá tak geniální? taková nuda....

2m řekl(a)...

grizzly bear me taky neprijdou nijak prevratny

ivavi řekl(a)...

Nad Tatrou sa blýská, hromy divo bijů...

ivavi řekl(a)...

ne, fakt, vzdyt jsou genialni, asi mame jinej hudebni sluch, no

Anonymní řekl(a)...

no nejsou prostě..

2m řekl(a)...

iva: tak to asi jo...genialni me rozhodne neprijdou...genialni muzou byt napr.Pink Floyd ktery uz za sebou neco maji...ale tohle je dost nadsazeny oznaceni pro tuhle kapelu:)podle me

Unknown řekl(a)...

grizzly bear sou naprosto genialni ... pink floyd sou mrdky a ramenac se zase maskuje za cizy nick

ivavi řekl(a)...

hele, Kubiku, cizy je skoro jako TRPY....Ty v tom zahranici nejak zapominas pravopis nebo CO?

2m řekl(a)...

liláák: no tak tuhle reakci sem tady presne od nekoho ocekaval:)...Pink Floyd sou genialní a to me nikdo nevymluvi. I kdyz tady asi ani neni moc na miste srovnavat Grizzly Bear s Pink Floyd. To je az moc odvazny...Grizzly Bear sou proste nekde jinde