CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

07 dubna 2007

Jsem prý ironická až za silnici, pole, cestu, pole a silnici


Vymazala bych Velký pátky z kalendáře. Pátky třináctýho jsou proti těmhle pátkům nic! O tom, co se stalo loni o Velikonocích jsem tu psala někdy v září, co se stalo letos....brrrrrrr. Ještě navíc jsem ztratila kartu na MHD nabitou na 900, naštěstí ji pan řidič linky č. 19 našel a vrátil mi ji. Den jsme zakončili se spoustou polovesnických opilých a vtipných lidí v "Baru u Nafťáka". Takhle jsem se nezasmála snad několik let, tři nový holky v jedný hospodě se starejma štamgastama....Tu mi jeden pocuchal vlasy, jeden mi svěřil tajemství, že už nemá peníze, ale chlastá dál, další nemohl pochopit karabinu na mojí tašce, potom se zase vrátil ten, co mě a Jakuba "hladil" po hlavě....A pořád dokola, pak celá hospoda křikem přivítala "někoho" (to snad ani nebyl člověk), kdo měl účes ala Jágr před 10 lety.... Byl to moc příjemný večer prostě

A teď jsem opět skončila u Pavilon M2. Ok, tak mi ten včerejšek konečně dochází.

(P.S. Chystá se mega velekapela, která nám všem vyrazí dech...!)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pradlo se ma prat doma holky, to vas mamy neucily? a kdyz chce bejt nekdo perverzni tak at je ale ne o tom vsude jen kecat a psat.... pekny Velikonoce!

Anonymní řekl(a)...

prvni krok fajn.

ivavi řekl(a)...

woo: no tak kdyz je dneska to zmrtvychvstani.....ze

Unknown řekl(a)...

ty vole jak jagr pred deseti lety :) to uz bude tak patnact co nosil toho brutalniho mulita ...

ivavi řekl(a)...

lilac: ja si vzpominam, ze na olympiade v roce 1998 takovy vlasy jeste mel! Takze je to dokonce i min nez 10 let...