CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

23 dubna 2007

Pojedeš s náma na Fluff?-Nevím.-Vezmeme suchej šampón!-TAK TO JEDU!


Breach - Kollapse / drtí mě už druhej den, myslím tím skladbu Kollapse, která je neuvěřitelná od prvního tónu.
Včera jsem konečně po dvou předem ohlášených dnech přišla domů z prodlouženého večírku. Následoval naprosto nesouměrný dialog mě a mého otce, na jehož závěru mi doporučil, ať se v červnu, až mi bude 18, seberu a odejdu tam, kde je mi líp. Necejtim se jako nějakej průserář, nic jsem neudělala, ostudu rodičům nedělám, školu neflákám a tohle si na mě dovolí...Myslím, že by se hodně divil, kdybych opravdu "odtáhla pryč".
A odešla bych právě tam, kde se sobotní párty konala. Nemá cenu plýtvat superlativy a pochvalami pro Elektročas i Tremolo. Teď zase zažívám prázdno, nudu a učení. Tak 19. května tady: http://instinct.czechcore.cz/img/kill/kill.jpg

Jdu se učit 50 stran literatury.

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

no jo, kollapse je genialni skladba, paradni je vlastne i cela deska. spolecne s venom je to vubec to nej od breach. svedska skola je fajn co?