CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

21 dubna 2007

...a sem si ještě nalepím samolepku Fluff Wheels... (rozjímání nad novým notebookem)

Pár posledních tejdnů se snažím pochopit fenomén Líbimseti.cz. Pořád jsem na to nepřišla. Každopádně se tím bavím, i když mě občas až zamrazí, co tam najdu za lidi a co tam probíraj (a jak je to pod jejich úroveň, proboha). Mrtě moc záplawná holčina hledá čupr kámíka, co hustě plaví.

V úterý jsem byla na sedmičce na Wollongong a Part Chimp. Obě kapely mě hodně bavily, hlavně Part Chimp, stává se ze mě tvrdá holka, zjistila jsem. Bylo tam horko a dost jsem se potila (to je fráze). Pan kytarista byl trochu silnější, tak se potil snad i trochu víc než my všichni. Super křest mých nových superúzkých kalhot. (Tohle je další důkaz mojí neschopnost
i napsat taky jednou něco vážně a objektivně zhodnotit nějakou akci, nemám na to prostě)
Ale dnes....večer...hahahaááá, dnes večer mi zase bude skvěle a budu se cítíit jako v alkoholovém oparu obklopená vtipnými lidmi. Kdo se ode mě chce dnes mezi 20:00 až 2:00 něco upřímně dozvědět, nechť mi dá vědět.

Na závěr pár lidí, kterých si opravdu vážím - myslím, že toto foto by mělo vstoupit do dějin.








10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty taky nove superuzke?
zatimco se z tebe se stava tvrda holka,ja jsem cim dal vic plasticka,,,baaaj
btw:haha skvele foto.dobrou.jdu spat
btw2:2M me dnes libal! ha! jeste spolu s dalsima sukeznima teplousema a nejsukeznejsi divnkou pod sluncem.muheeehe!!!ha!jo a .. no nic, nebudu te zahlcovat informacemi krehkych disco sracu, tvrda divko*

Anonymní řekl(a)...

teda to nebylo mysleno spatne, jen je rano a ja jsem nevyspala a nevim co melu.amen. dobrou moc,a pekne si tu dnesni kalbu uzij

Unknown řekl(a)...

no jo a ja uz ty martyho fotky necal :) pekny pekny, doufam ze se dneska pepik ukaze

ivavi řekl(a)...

na ty fotce je nejlepsi dvojice Rusák+Petra, ta hlavne!

domnivam se, ze dnes se ja, "tvrda holka", opiju tvrdym alkoholem

Anonymní řekl(a)...

co je na tom dobryho? ste ho na me tu noc poslali. a ja nechtela. takze to bylo skoro znasilneni.a mate na tom podil.
..
..
..
dobre trochu me to bavilo

ivavi řekl(a)...

coze??? My jsme ho na tebe poslali? On chtel sam! A mimochodem, zeni se ti jeden z milencu :))))

Anonymní řekl(a)...

uuf konecne alespon o jednoho min

Unknown řekl(a)...

...a dneska ten milenec neprijel...fnuk. to bude party. Mozna bych to mohla psat online, hehe :)

Anonymní řekl(a)...

jsem to psala od Jakuba...bleee, mimo!

Anonymní řekl(a)...

nechapu.kdo se zeni?a momentalne nemam zadne milence, coz ovsem nemuzes vedet vzhledem k tomu ze do me nevidis.) chyba