CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

21 října 2006

A kdybys třeba chtěla večer někam jít, vem si pláštěnku, bude pršet

Drazí, určitě si zajděte do kina na Grandhotel. Nejsou to Samotáři, není to Jedna ruka netleská - a právě proto doporučuju. Když už ne ten děj, prostředí Ještědu vás dostane, stejně jako mě.



A jinak jsem "prožila" první vernisáž v životě ( miluji Staroměstské náměstí a kněze, kteří mě táhnou do auta a zvou na faru), začala nakupovat na zimu, skoro propadám z chemie a marně jsem čekala na Ligera, který se nakonec ale nedostavil, protože si spletl Pardubice s Berlínem.
A už za pár chvil razím do HK na na dlouhou dobu poslední koncert Pavilon M2, moc se těším, dojem nebudu mít zkažen alkoholem, protože to, co se dělo včera večer/v noci venku a později u mě v pokoji zajistilo mou abstinenci. Fuj. A pak že nežiju kulturně.

No a ještě jednu reklamu sem hodím. S tím souvisí mé srdečné přání pro slečnu, která je sestřenicí největšího zloděje v okolí, ať ti to vyjde, drahá.

25 komentářů:

Unknown řekl(a)...

nejvetsi zlodej v okoli? kde sou kurva drat moje luxusni trenky a krabicka modrych bondek ... :)))

ivavi řekl(a)...

jo, trenkama to začíná a drahou bundou v Globusu to končí...vlastně ne, to ještě zdaleka nekončí :) Holt kleptoman, no.

Woo řekl(a)...

Muze nas tesit jenom to ze si z ukradenejch veci kamaradu dela oltar ve skrini))

Anonymní řekl(a)...

2m:hele reknete mu to do oci a nevybijejte si vztek za jeho zady...nebo spis dalsi osoba zatahnuta do masinerie....chovate se jak decka

ivavi řekl(a)...

2m: jinak to nejde....My jenom říkáme fakta.

Anonymní řekl(a)...

Masinerie???? Ty vole, tenhle blog neni afera watergate, jaka M A S I N E R I E? Ke vsemu vybijet si vztek je jedna vec a vtipkovat je vec druha ...

Unknown řekl(a)...

jej... 2M útočí na VAŠI bezpáteřnost...

Unknown řekl(a)...

a to si myslím, že páteře máte až moc pevné!!

Unknown řekl(a)...

což vlastně naznačuje jistý paradox :))

Anonymní řekl(a)...

mám k tomu tvýmu vzkazu pár výhrad..za prvý nejsem pro tebe žádná "drahá"..za druhé je super pomlouvat lidi hlavně když nemáš zametýno před svým prahem..nejdřív se zamysli nad sebou jaká seš a že báječně ubližuješ lidem který tě milujou..teprve pak můžeš říct něco o ostatních..jo a ještě by mě zajímalo co mi má vyjít..jestli ti tak vadí že chodim ven s tvým bývalým tak je to tvůj problém,neměla jsi ho podvádět!! pa

Anonymní řekl(a)...

an: dobry vole ... jak casto pred tim prahem zametas ty?

Anonymní řekl(a)...

rozhodně tak často abych ublížila max sobě a ne lidem kterejm na mě záleží..

Unknown řekl(a)...

tak to je od tebe ohleduplny

ivavi řekl(a)...

Takže, čarokrásko, máš pravdu, že nejsi drahá, laciná určitě taky nejseš...Máš informace jen z jedný strany a možná kdybys slyšela můj příběh, koukala byses na to jinak. Nebylo to ani trochu jednoduchý a chtěla bych vidět tebe v mojí situaci, fakt bych ti to přála zažít. Ať už bych se rozhodla jakkoli, stejně by to jedný straně ublížilo. Tohleto souzení mě dokáže pěkně nasrat. Prostě se zastáváš Ondry, protože jsi po něm vyjela (mimochodem v době, kdy už měl něco se mnou, moralistko) a od tý doby ho stejně chceš, nezapírej. Takže co ti má asi tak vyjít? No přece tiket Sportky, ne? Prostě mě to štvalo, štve a štvát bude. A viš co? vždyť buď vlastně ráda.

ivavi řekl(a)...

...asi bude třetí světová

Unknown řekl(a)...

2 ivavi: :o)) III. SV nebude - říkali to včera v počasí

Anonymní řekl(a)...

promin možná to bylo trochu moc uznávám,ale my dvě sme úplně jiný..já bych nemohla být s dvouma klukama najednou..můžu mít ráda plno lidí ale milovat dokážu jen jednoho..víš v době kdy sem byla s Ondrou,to byly dva dny po tý svatbě kde sme se seznámili sem věděla jen to že si Ondru chtěla a to bylo všechno,jak sem pochopila ze zpráv který mi pak Ondra čas o času napsal mi vyšlo že ste spolu chodili až od dalšího víkendu..a to už sem se pak s Ondrou nevídala..viděla sem ho zas až po tom co mi napsal že ste se rozešli..a to se ozval sám protože nechtěl být doma a myslet na to..

Anonymní řekl(a)...

nechtěla sem ho,nemůžu říct že by mi s nim nebylo dobře,to bych lhala,ale věděla sem že chce tebe!! nejsem ráda,nikdy nikomu nepřeju nic špatnýho..

Anonymní řekl(a)...

můžeš se na mě zlobit jak chceš,proklínat mě to je jedno,vím že sem ti asi dost překazila plány ale věř tomu že to nebylo schválně,ikdyž na druhou stranu proč bys mi vlastně měla věřit..to je jedno..

Anonymní řekl(a)...

promin

ivavi řekl(a)...

asi jsem prostě na dně společnosti proto, že mám široký srdce nebo já nevím...Kudy chodím, tudy ubližuju, to je můj úděl. Hele já se omlouvám, tohle všechno je na mě už moc.

Anonymní řekl(a)...

ty se ale nemáš za co omlouvat,a rozhodně ne mě...

Anonymní řekl(a)...

na dně společnosti??co to plácáš??víš každej má problémy,a já možná ještě větší než ty..ono se to časem všechno zase vrátí do normálu..já tomu věřim..musim tomu věřit a ty taky...:)

Anonymní řekl(a)...

prostě se to všechno sešlo..vždycky to tak je..člověk je v pohodě a pak se mu pokazí úplně všechno na co šáhne..to je zákon schválnosti..

Woo řekl(a)...

juhuuu