CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

01 října 2006

Spadne vám tam to dítě a sežerou ho surikaty!

Vydali jsme se do Prahy do ZOO ( v so, po o, s Woo). Kdo s námi nebyl prohloupil, byl to bezchybný den a ještě teď mě bolí břicho z toho smíchu. Petra dlouhé hodiny hrála těhotenství a lidi jí to sežrali, víc času než obdivováním zvěře všeho druhu jsme trávili posedáváním na každé druhé lavičce nebo řáděním na skluzavce. Ta trójská zahrada je do detailu promyšlená, dokonalá, připadalo mi to vše na svém místě a tímto skládám poklonu všem pracovníkům, kteří do tohoto místa vkládají své úsilí.
Hitparáda nejlepších, nejhezčích, nejroztomilejších a nejobdivovanějších zvířat, co jsem viděla:

  • lední medvěd
  • panda červená
  • kotulové (takový malý vlezlý opice)
  • tučňáci
  • surikaty (hrdinky budoucích béčkových hororů - viz foto)
  • Ondra a Filip, Dan a Dvoumetrák
  • prase

Červeno-černé pruhované rukavice z H&M mě pořád hryžou v hlavě. Návrat do reálného života bývá vždycky těžký. A navíc jsem se probudila s takovou blbou náladou, že to hned někdo odnesl, i když mi to teď je hodně líto. Zase se bojím příštích dní a mám k tomu oprávněný důvod.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

rukavice budou,nechci tě vidět uhryzanou

Anonymní řekl(a)...

jak to, že máš v hitparádě dvě prasata?

Woo řekl(a)...

No tak jestli nejsem to prase ja, tak tu tvoji hitparadu rozkopu!

ivavi řekl(a)...

v hitparádě je jedno prase a jedno čuně!

Anonymní řekl(a)...

já jsem čuně? To mi nějak nesedí ... Jsem ve škole a prší a myslim na ...

Anonymní řekl(a)...

.....na prasárny!

Anonymní řekl(a)...

teda... roztála jsem tímto postem :D))

... ta prasata a čuňata si vyřešte - nechci se plást, když se s některým z nich potkám :s ...