CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

06 října 2006

Nevím

Beseda s Radkem Hanykoviczem, s tím, který byl odsouzen v Thajsku za pašeráctví drog a poté po zkrácení trestu převezen do ČR. Velmi sugestivní vyprávění životního příběhu bez happy endu a s poučením.

Naučit se Splav od Šrámka a všechny kosti v těle latinsky.

Ždímání kapesníčků na posledním koncertě Pavilon M2 se odkládá na 21. října do Pavilonu M2.

Setkání s Míšou N. a jejími 30 houskami na grilování po letech. Dva a půl roku jsme spolu neprohodily ani slovo a přitom jsme spolu vycházely v dobrém celých devět školních let. A tak to bylo hodně zvláštní, Míša z hovoru vyvodila jen jediný závěr - že jsem pořád tak stejně praštěná. Když už jsem u tý praštěnosti, proč se většina "mužů" tváří, jako že právě "ženy" s takovýmto druhem postižení nemají v lásce?? Nechápu (čau Cow-bitchi).

Květiny. Pět žlutých růží a jenom pro mě. Před dveřmi bytu.
Konec klidu.
Otázka: jaký šampón používáš?
Křik, silné emoce, naléhání. Omluvy, VINA. Úleva.
Srdce ve zmatku a na miliardu kusů, nejistota, co dál....? A přitom tak neuvěřitelné jistoty, ale strach je vyslovit.

Můj poslední týden. Náš první měsíc, Ondro.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ano je v tom všechno, to že tě miluji, to že chci být s tebou, to že si tě nesmírně vážím a že ti důvěřuji....Je to silnější než já.Jsi osudová

Anonymní řekl(a)...

neměj strach to vyslovit, ať je to cokoliv, když had zasyčí, hlavu mu musíš odseknout..Musíš se sama rozhodnout a pevně, já budu při tobě stát.Ivo

Anonymní řekl(a)...

nekdo kdo sam nema na to hadovi hlavu odseknout, tu radi druhymu aby to udelal ... a rika se miluju te! necet tys nahodou moc knizek od jane austen, co?