CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

28 září 2006

God bless her

Mám důvod ke vzpomínkám na naši nebohou, leč kouzelnou kočku, protože dnes to jsou přesně dva roky od jejího neslavného skonání. Ke konci života už byla natolik nemocná, že to pro ni nejspíš bylo vysvobození. Jela jen na prohlídku k veterináři zabalená v dece...no a zpět domů se vrátila jen ta deka. Bylo jí tehdy 9 roků. Prožila jsem s ní celou základní školu. Nikdy na ni nezapomenu. Byla milá a hodná, ne tak falešná jako většina ostatních koček. Fňuk.

Radši budu místo smutku okukovat Kapranose. Opět.

7 komentářů:

olivia řekl(a)...

ach! to je ale fotka :-)

ivavi řekl(a)...

jojo, z britskýho Esquire, ale našla jsem ješté i lepší :))

olivia řekl(a)...

ukaaaaaž :-))

ludovico řekl(a)...

god bless your poor cat.
...
ale ten kapranos mě už vážně rozčiluje. co občas někam fouknout albarna nebo třeba i toho starýho dobrýho mladýho obersta?

ivavi řekl(a)...

sorry Ludvo, ale tvoje fotky nemám...

ludovico řekl(a)...

moje fotky vem čert, spíš už se pomalu začínám děsit, že kapra-nose jednou potkám v brně v tramvaji;)

ivavi řekl(a)...

ludovico: až se tak stane, dej mi vědět!