CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 července 2006

All I need is a little time

Užívám si prázdniny plnými doušky... Všechno kolem - včetně mě - se roztéká vedrem. Můj obvyklý denní režim posledních dní je následující : vstávám asi tak v poledne, sednu k počítači, jdu něco dělat ( něco = jídlo, úklid, četba, znova spaní ... ) a večer a noc se odehrává pod taktovkou slečny Woo ( dneska jsme se my telata děsily u duchařských videí, máš u mě toho bobříka :) . Na Závoďáku jsem pečená vařená, stejně tak v Che's, občas v letním kině. A hlavně, hlavně na benzínce. Magické místo.
Co chci za prázdniny ještě stihnout?

  • České hrady / Kunětická hora - už tenhle víkend. Nevím přesně, jak to nakonec dopadne, ale chci se znova po delší době podívat na Khoibu a Sunshine.
  • Love Planet / Praha, Výstaviště - loni mě tenhle festival ohromil. Se vším všudy. Lístek jsem si za sakra výhodnou cenu pořídila už v lednu, a to jsem ještě netušila, že tam vystoupí moji oblíbení skoti Franz Ferdinand. Stále nostalgicky vzpomínám na táborskou atmosféru, kapky rosy v trávě, růžové karimatky od T- Mobile, ledový čaj za 30 korun, západ Slunce, langoše, všechny skvělý a sympatický lidi okolo ..... áááách. Tohle překrásné prostředí letos vystřídá Praha. Mrzí mě to, ale já se na ty FF tak k zbláznění těším...Nevynechám ani Hooverphonic, Art Brut a I am X.

Když jednou Charvy dumal nad tím, co asi tak můžu zrovna dělat, prohlásil, že nejspíš buďto spím anebo jsem vzhůru. Jdu dělat to první.

P. S. : Umím naslouchat druhým lidem. Dneska jsem se o tom přesvědčila.

23 komentářů:

Woo řekl(a)...

a bobrik za odkazy nebude:(

ivavi řekl(a)...

bobřík ne, ale tohle: http://youtube.com/watch?v=HxhB7ZfSvXc&search=blunder

Anonymní řekl(a)...

FF ale zrušili evropský turné..smůla

ivavi řekl(a)...

jo, a já jsem včera porodila 3 šteňata...museli mě nastřihnout!!!

Anonymní řekl(a)...

sháním stěně, za kolik prodáš?

Anonymní řekl(a)...

Dětem se má narodit bernardýn, dáme zadarmo, hlavně když se ho zbavíme!!! Jeho táta je výstavní kousek, máma skoro taky. Papíry to bude mít, všechno!!!!

Anonymní řekl(a)...

vlastně to nebylo žitu ale Ječmenovi)))

Anonymní řekl(a)...

já chci štěňátko od ivušky

ivavi řekl(a)...

dneska jsem je utopila.... Ale prodám jednoho delfína. Jenom za milion. Je společenský, hravý, zábavný, myslím, že i docela pohledný.... Vlastně ho neprodám. takže nic. Chci vědět, kdo je ječmen!

Anonymní řekl(a)...

utopila??!!!!!!???!?!?!??!?
příštích 85 let se nedotkneš jakéhokoliv alkoholu! bez výjimky!

ivavi řekl(a)...

kdo je Ječmínek??? Ječmen??? Chci to vědět už jen proto, že mě tak mile nazývá Ivuškou...Nápovědu...

Anonymní řekl(a)...

já jsem ječmen. kdo jinej?

ivavi řekl(a)...

neznám. Já jsem asi princezna Pampeliška.

Anonymní řekl(a)...

To Ivavi...:Hele dostal sem bezva nápad...co založit kapelu s názvem... I.V.A ??? Hm? :)
nakonec otázka who i am?

Woo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Woo řekl(a)...

Nerikal jsi ty anonyme ze je to debilni nazev pro kapelu?:D

ivavi řekl(a)...

žádná kapela nebude.

Woo řekl(a)...

no hlavne kdo by te mohl do kapely chtet krom neschopnych KKK a jednou lehkou slecnou omamenych clenu MP(predpokladam ze ty by si te pro tve uzasne schopnosti vyzadali). ehm

ivavi řekl(a)...

Já do žádný kapely nechci, o tom jsi mlela ty. Moralistko.

Woo řekl(a)...

Jo tak

Anonymní řekl(a)...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymní řekl(a)...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonymní řekl(a)...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»