CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

27 července 2006

I’m still in a tower, I'm still blind


Pavilon M2. Zamilovala jsem se do nich na první poslech. Vážně. Nerovnali se tehdy ničemu, co jsem do té doby měla možnost slyšet. Psalo se 18. března letošního roku a poprvé jsem zažila jejich koncert. Byla jsem naprosto unešena. Dnes mám na svém návštěvnickém kontě dohromady 4 jejich živá vystoupení. A ani na jedno nedokážu zapomenout. Pokaždé se mi klepaly nohy, pokaždé bylo prostředí prosyceno emocemi, střídaly se skladby živelný a divoký s baladama o valčíkovým rytmu, kdy visíte na každým Sejkyho slovu ( ó, jak on má úžasný hlas! ) ... Nedá se to dokonale popsat, to si musí každý zažít. Ať už mají novou desku... Miluju Pavilon M2. Chci zas jejich koncert, prosím....!!!

23 komentářů:

Unknown řekl(a)...

tak koncertu se asi jen tak nedočkáš, když ted mají pauzu a podle všeho asi na docela dlouho ...

ivavi řekl(a)...

jdu si z vás, pánové, hodit mašli.

Anonymní řekl(a)...

Hurááááááááááááááááááááááá

Woo řekl(a)...

Me se masle vzdycky libily... treba velka cervena masle na cerny nadejchany sukni z H&M byla dost mnam! A na tobe bude masle jeste rajcovnejsi, vazne!!!

ludovico řekl(a)...

lilku, nezaložíme pavilon m2 revival?;)

Anonymní řekl(a)...

Už tady prudíš dost dlouho tak vypadni s tim svým blogem

Unknown řekl(a)...

anonym: a co ještě vole ty maskovaná nulo?

Anonymní řekl(a)...

Lilacu, jediné co zvládneš ty je říct někomu že je nula. Možná byses měl nejdříve zamyslet nad sebou

Unknown řekl(a)...

hehehe, to sedí od někoho, kdo se dokáže max. podepsat jako anonym a psat hovadiny. možná by ses měl zamyslet nad tím, jestli máš koule na to, abys řek někomu něco sám za sebe, nulo

Unknown řekl(a)...

hej... nehadejte se... pokud jde o to, ze se nekdo podepise jako anonym, svedci to o nedospelosti dane osoby... tudiz by stalo za to zamyslet se ted, proc sem pise nekdo nedospely... proc reaguje na cosi, co nekdo podepsal, tudiz je bran jako dospely (autor je dospely)...
nedospely neumi reagovat na dospelacke reci - i kdyz jsou treba o nicem... (coz neplati o tomto blogu)

Woo řekl(a)...

Juuuuu tady se nekdo hada a ja to prosvihla?_!

ivavi řekl(a)...

jooooooo, hádka!!!!!! ( nebojte, já jsem taky nevyspělá...:) A myslím, že dost dlouho neprudím..Asi jen dva týdny.

Unknown řekl(a)...

tak ja tady profanuju tvou vyspelost a ty me takhle shodis... diky i(u)fo

Anonymní řekl(a)...

ty vole,aby ste se z ty sorty zmrdu od lilaca s woo nepodelaly!!!

ivavi řekl(a)...

už jsme se podělaly a nebylo to jednou.
Sony: já ti připadám vyspělá? :))

Woo řekl(a)...

JO ja si musim 60x denne menit spodky kdyz jsem s nekym takovym!!!

ivavi řekl(a)...

woo: viš co, zmrdi od lilaca...to je širokej pojem...

Unknown řekl(a)...

co je to zmrd? co je to lilac? co je to....????

heh

Woo řekl(a)...

no zmrdi jste vy vsichni pochopitelne!.. krome me a Noisewritera!!!

Anonymní řekl(a)...

hovno, tamto je největší zmrt!

ivavi řekl(a)...

kdopak je největší zmrd?? Já? Jistě.

Anonymní řekl(a)...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymní řekl(a)...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»