CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

17 července 2006

Když popepříte slimáka, uhání pak jak blázen...


Včera/ dneska jsme trošku popíjeli. Ta naše partička - já, Woo, Sony, Líla, Ondra, muž dvoumetrový. Mimořádně jsem se neopila já, ale ta naše hvězda, co shání šest a půl tisíce na letenku do Ruska, Kubík. Neunesl, že jsme nad ním taky jednou zvítězili v takové dětské hře na schovávanou v parku/ u mola. Trošku víc zuřil, v cholerickém záchvatu, když nás našel, chrstnul Woo do očí vodku se slovy : " Nesměj se, ty krávo ". Ale oklepal se rychle, pil, pil, pil, alkohol, zajisté, a za okamžik se z něj stal ten nejzábavnější člověk v okolí. Prostě Kubík. Ale on takhle nametenej nebejvá, proto se to musí zaznamenat.
A jinak:

  • od tohohle blogu nic nečekejte, anglicky neumím, tak si s tímhle jazykem nebudu zahrávat ani tady
  • profil na myspace si neudělám, mám co zvládnout jen tohle ( ano, počítačový antitalent )
  • přestává mi chutnat alkohol ( kazí charakter :-)
  • na Fluff fakt nejedu, ale nějakou akci bych brala
  • asi nemám ráda metrosexuály
  • a chlupatý chlapi mi nevaděj - pozor na kožich na zádech
  • vyjímečně zrovna nemám žádnou depresi.... ale strašně bych si přála být o samotě s jedním člověkem a zatím se to nedaří.... takže v sobě takový malý smutek přechovávám
  • dneska ujíždím na Air .... taky si zablbněte na jejich webu a doporučuju poslechnout si ukázku z dema Sex Born Poison ( áááááách ) ..... Dala bych cokoliv za jejich koncert u nás.

A to v nadpisu tohohle příspěvku je prej pravda. Inu, ověřte si to.

8 komentářů:

Woo řekl(a)...

:D Tak ja si ho zrusim a ty si ho udelas! heh

Unknown řekl(a)...

jeeeeeee, iva má blog ))) nemám slov

ivavi řekl(a)...

woo: a neříkej, že tě to nenamotivovalo obnovit ho, když ho má už i taková nula jako já!?

Woo řekl(a)...

ne to me nemotivovalo.. jo a k ty "nasi particce" jsi zapomnela taky dodat jeste Dana!! .. jinak delam ti reklamu;)

ivavi řekl(a)...

tse.... no a Dan ani nevěděl, která bije.

Anonymní řekl(a)...

ola... to mi něco připomíná! :D))

Anonymní řekl(a)...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonymní řekl(a)...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»