CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

26 července 2006

Nejsem nikoho láska, nevoním ohněm a už vůbec ne naturalem 98!


Osud ke mně není zrovna nakloněn. Od minulého léta, kdy jsem přečetla Spalovače mrtvol, neskonale toužím vidět filmové zpracování. Pořád o tom všichni básní... Loni v létě jsem promítání zmeškala, představení v krematoriu bylo vyprodáno... A když už se uráčili film promítat 10. srpna v letnim kině v Tyršových sadech, já budu v Ponorce. Vlastně to záleží na tom, jak se nakonec rozhodnu. A jak se rozhodnou ostatní. Srdce mi velí- buď v Ponorce na těch nýmandech Kill! Kill! Kids!, rozum říká - jdi na Spalovače!!!! Nevím, jak to udělám. Ach jo. Ach jo. Modlím se, ať 10. srpna v 9 hodin večer propukne neřízená průtrž mračen.

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

modlím se i já...

ivavi řekl(a)...

mě to tak se*e, tak strašně moc!!!!

Woo řekl(a)...

No to je asi konec sveta!!!!

Anonymní řekl(a)...

no ja nevím.. já bych asi na ty nýmandy nešel!

ivavi řekl(a)...

ale já půjdu...na nýmandy :)

Anonymní řekl(a)...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»