CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

17 července 2006

As a frisbee that never lands

Dneska jsem zažila neuvěřitelnej budíček. V 11 ráno se začal městským rozhlasem v našem třítisícovém městečku linout libový sexy chraplák Dalibora Jandy ( jo, to je ten : " Říkal si hurikán " ). Nikdy předtím nám tu nic nepouštěli, až dneska ( snad to nebude tradice ) . Nechápu to, ale každopádně mě to probudilo.

Toužím po černo - červeným pruhovaným triku. Už se mi o něm i zdálo. Fakt. Až ho budu mít, budu ten nejšťastnější pruhovanej tvor pod sluncem....

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tobe o triku, me o tom, ze Flo me nosil na zadech a ja jsem ho libala na krk a na vlasy... pak jsem se te ptala kde je Stefan (lezeli jsme v krouzku se vsema na postylkach) a ty jsi ukazala zdesene "Tam a tamhle"... Stefanove byli DVA!!!... a ja jsem stastna lezela s Floem na posteli:D Mozna ze Rony mel cerveno-cerny pruhaty triko))

Anonymní řekl(a)...

Tyve...tak já toužim po úplně stejně vypadajícím svetru!!!

ivavi řekl(a)...

kaňour: ani svetr by nebyl k zahození!
noisewriter: Sakraaa, jenom velikost L....

ivavi řekl(a)...

noisewriter: máš jíst maso jako velký kluci...Na těch Sko nevlaje :))

Anonymní řekl(a)...

hele to trejdo na Dayafteru je dámský, takže velikost L neni zrovna moc obrovský... možná, že je i menší než normální S-ko

Woo řekl(a)...

promluvil znalec!

Unknown řekl(a)...

pacey: dámský XL = pánský XL ... a kdo jinej by to měl vědět líp než já )))

ivavi řekl(a)...

na mě někdy vlaje i emko.....

Anonymní řekl(a)...

no jo voe, ste všici chytrý až na půdu... si to triko ustřihni nebo si na něm udělej fešnej uzel...

Woo řekl(a)...

A Jura ma co?! Jura ma VZDYCKY pravdu!

Anonymní řekl(a)...

včera jsem šel kolem obchodu s nadměrnejma velikostma a měli (dle výlohy) i XXXXL...fakt!

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

smat musim se

Anonymní řekl(a)...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»