CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 července 2006

Špatná mood

Tyhlety nálady mívám často....A dneska zase. Ráno bylo fajn, ale čím rychleji se blížil večer, tím hůř mi bylo. Prožívám nějakou depresi, ne bezdůvodnou, tím hlavním činitelem je moje blbost. Mám pocit, že za všechno, co se mi nedaří, můžu jen a jen já. A navíc, já tak k smrti nenávidím hádky. Z těchto stavů mě vždycky dostává pohled na jednoho člověka, nevím proč, asi vypadá zábavně ( v dobrém slova smyslu ), ale on se zábavně i chová. Dvoumetrák. Blázen. Ďábel. Komplikovaná osobnost. Jenomže toho jsem dneska neměla příležitost vidět, tak se to se mnou táhne dál.

A vůbec - tohle je nejvíc psycho klip, co jsem kdy viděla ( teda až po Davidu Bowie) : Can - Mushroom .
A tuhle skladbu mám taky hodně, hodně pod kůží, už čtyři roky, od doby, co se tenkrát objevila na kompilaci u Ultramixu : Jaga Jazzist - Day.
Příjemný poslech a pokoukání.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

chlapeček měl špatnou mood

ivavi řekl(a)...

vždyť já jsem to jen tak nevymyslela.....

Unknown řekl(a)...

budu ti odporovat - nejvíc psycho klip je podle mě: TO od PLEXIS... to je klip, který tě totálně vystíhuje

Anonymní řekl(a)...

Here are some links that I believe will be interested

Anonymní řekl(a)...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anonymní řekl(a)...

Really amazing! Useful information. All the best.
»