CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

31 července 2006

Přišel, pohladil kočku, opil se, vybílil ledničku, měl perverzní kecy a usnul

Nestíhám. Tomu říkám prázdniny! Otec o mně neví, utíkám mu z bytu a vracím se až druhý den odpoledne. Inu, jakou si mě vychovali, takovou mě mají. Maminka mě ve všem podporuje. Za chvíli zmizím do Rohoznice. Obyčejná malá vesnice, malý obchod, kde už v devět ráno není pečivo, hospoda v kabinách na fotbalovým hřišti, JZD, spoustu traktorů a kombajnů, nikdo mě tam nezná, pokaždé si tam řádně pročistím hlavu. Mám tam babičku, prababičku a dědu, momentálně i bratra a mámu. A hlavně přijede sestřenice se svými potomky. Markétu budu mít teď pár dní na triku. Jsou ji skoro čtyři roky. Jsem pro ni taková teta na blbnutí ... občas je na mě i závislá a bolí mě z ní hlava. Loni si její prarodiče stežovali, že od nás odjela s dost nevybíravým slovníkem. Ale i tak se těším. Uvrhnu se do dětského světa ... na pískoviště, k vodovkám ....
A jestli to dobře dopadne, což nezávisí jen na mně, tak snad pojedu na Sázavafest. Loni jsem tam zavítala na jeden den, letos bych to chtěla zvládnout všechno...Uvidíme.
A v listopadu do Pardubic zavítá E. O. S. T. . No hurrrrrááááá!!!

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

no jo... taky bych chtela tetu s vodovkama a kyblikem na pisek... a s tim slovnikem dlazdice - to mela od tveho bratra... :D)) heh

ivavi řekl(a)...

tentokrát jsme taky kreslily křídama...Tak jsem ji snad zas tak nepohoršila :)

Unknown řekl(a)...

no to zalezi na tom, co jste kreslili
:D))

ivavi řekl(a)...

panáka, motýla a tak...v seriózní rovině :)

Unknown řekl(a)...

cve, se ti rozbil telefon jo? hele tak mi třeba napiš z netu jak ty ICTUS!!! X_X