CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

27 září 2006

Den po Velkém Pátku


Toto jsem večer 15. dubna poslouchala pořád a pořád dokola, myslela jsem, že všechno bylo v pohodě, že můj včerejší morální úpadek je zažehnán, ale nebylo tomu tak. To jsem však tehdy nemohla tušit. A do toho mi přišla zpráva, ve které stálo cosi o přešívání a alkoholu. No a jak je to dneska....

3 komentářů:

Woo řekl(a)...

Autolux jsou bezva, ja osobne nejvic miluju Blanket.. ale vubec nejak me dostava cely Future Perfect je bajecny!

ivavi řekl(a)...

...já za sebe volím Capital Kind Of Strain, jednou se mi zdálo, jak při tomhle songu skáču z mostu u Rosic
:)

Anonymní řekl(a)...

dnes je to úplně o něčem jiném.Někdy ani nevím o čem...... Je to těžké a připadám si jako ty tenkrát to ráno, něco na ten způsob. Někdy mám pocit, že jsem v tom sám a někdy, že ty mě držíš a mě je špatně, ale většinou je mi špatně a ty tu nejsi....A nebo je mi špatně právě proto, že tu nejsi....Když ty jsi byla červenec a já taky a teď já jsem ten červenec, ale ty už jsi jinde... Musím tě dohnat a až se to stane,tak mě už špatně nebude. a ty mě budeš držet .........PS: jsem rád, že Ema a Péťa ještě nepřišli