CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

05 září 2006

Jsem jenom trapná a hysterická fanynka Franz Ferdinand


Franz Ferdinand hrající Sexy Boy od Air??? Nebo FF versus Pink Floyd? Či snad What You Waiting For původně od Gwen Stefani v podání mnou zbožňovaných Skotů? Žádný problém - tady se dá naleznout i spoustu jiných rarit...
A škola mě štve snad víc než jsem očekávala (dnes na mou hlavu nejméně třikrát padlo slovo šeřík). Tak myslím na před chvílí skončený, ale kouzelný prázdniny...

Et il y a une trés intéressante m-p-trois de Boards of Canada / Peacock Tail.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Do you want to - Max Tundra, to je vůbec nejlepsi předělávka, vyšlo to na Domino jako dj vinyl na diskošky, chápeš ... akorát že je to tak polámaný, že se na to skoro neda tancit

olivia řekl(a)...

už jsi viděla novej Filter, fanynko? je tam Kapranos na každý druhý stránce :-D a ukazuje všechny zuby :-D

ivavi řekl(a)...

jodie: jasan, slintala jsem nad tím celý vyučování :)

olivia řekl(a)...

já si slintla ve vlaku. ach, jak miluji kapranose :-))

Anonymní řekl(a)...

peacock tail??...nedoporucil to nahodou Ondra??:)...2m

ludovico řekl(a)...

franz ferdinand zemřeli ihned po vydání druhý desky, která byla paradoxně lepší, než ta první.

ivavi řekl(a)...

Dvoumetrový muž: Ondra, kdo to je???:)Chacha. Ne, on mi to nedoporučil, viděla jsem na You Tube klip, tak jsem to hned musela stáhnout...
Ludovico: oni umřeli? Tak sakra koho jsem to tenkrát v Praze viděla??? :) Jinak všichni tvrdí, že lepší je jejich první deska a pak se náhle objeví někdo, kdo říká, že druhá... Já je mám ráda obě stejně.

ludovico řekl(a)...

ano všichni říkají, že lepší je první,protože:
1) to se tak říká vždycky, svědčí to o jistým přehledu
2) při vydání druhý a dalších desek už je ta kapela většinou tak profláknutá, že v tom nikdo (viz bod 1) už nic moc nehledá, "protože to poslouchaj všichni"

ff je ukázkovej příklad kapely, která splňuje především bod dvě. nová deska se mi líbila moc cca ten týden, než se proflákli tak, že to už ani na anglickou (skotskou) kapelu pěkný nebylo.
čili zemřeli. pro mě.

ludovico řekl(a)...

mimochodem máš hrozně pěknou profile fotku

Woo řekl(a)...

A koupis si nekdy Alexovu cestovatelskou kucharku?:D.. Teda vlastne kucharku, ktera je vic o cetovani:))

ivavi řekl(a)...

ludovico: pro mě nezemřeli, v mém srdci žijí dál...Tu fotku dělal Kubík, Lilac. Je to jediná fotka, na který vypadám aspoň trochu k světu :)
wůů: když neumím vařít, tak by mi byla na houby.

Woo řekl(a)...

Ale houby se daj taky varit:)) A hlavne -> napsal to preci Alex!
O bliti u Chravata mi musis poreferovat!

ivavi řekl(a)...

woo: no nevim, do takovyho stadia fanouskovstvi jsem jeste nedospela...Pockej, az Corner vyda Pomocnika pro zahradkare...! :)