CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

09 září 2006

Už nikdy neslyšet At The Drive-In v opilosti a nevzpomínat

Smrt třeťačkám z Dašickýho gymplu! Tak, osobní záležitost máme vyřešenou.
Novo-školně-roční předsevzetí - a teď už vážně: Končím s kvanty tvrdého alkoholu. Přestože mi velmi chutná, žaludek je jiného názoru, znám už pár záchodových mís mých kamarádů a rána bývají ještě mnohem víc tragická. Dokážu to!

Všechny zajímá, kam půjdu na vysokou školu. A nedokážou pochopit, že ještě jasno absolutně nemám. Vždyť jsem ve třeťáku. A co se týče školy, zatím se nechytám, jsem z prázdnin zvyklá flákat se, takže nejsem schopná si momentálně zapamatovat ani stránku v sešitě. A učitelka, co se mnou měla čest poprvé v životě, mě hned nazvala puberťačkou, která si neváží druhých. Asi se v lidech fakt vyzná. Tělocvik tedy bude "veselý".

Potřebuju se vykřičet...aby to všichni slyšeli. Třeba to, že je hodně důležitý se nevzdávat.
Jdu se ponořit do světa básní.

15 komentářů:

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

nejak nechapu souvislost nadpisu se zbytkem postu, co ti udelaly me mile spoluskolacky? no a ze sou predsevzeti od toho aby se porusovali vi kazdej...

ivavi řekl(a)...

vojta: nadpis souvisí asi nejvíc s druhým odstavcem...Slyšela jsem At The Drive-In po flašce rumu a něco mi to připomnělo, no. A nic porušovat nebudu! Jinak tvoje spolužačky mi nevadí, jenom jedna z 3. ročníku, jmenuje se Petra a kdybych ji někdy potkala, urvala bych ji hlavu!

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

3. rocnik neni moje spoluzacka:) ale nekomu urvat hlavu je fajn napad, dostanes ze sebe negativni energii, je to lepsi nez busit do zdi

Anonymní řekl(a)...

kobra-koberová forever!

Anonymní řekl(a)...

jinak... někteří u přátel znají gauče, postele, vany... ty znáš záchodové mísy... třeba bys to mohla nazvat tvou sběratelskou vášní - sbíráš zážitky z pobytů na záchodech u kamarádů (i když si ty zážitky často moc nepamatuješ)

ivavi řekl(a)...

sony: já znám i ty postele...ale bohužel i WC mísy...vany moc ne :)

Woo řekl(a)...

I ty jedna záletnice!

Anonymní řekl(a)...

ohm... tak jsi sběratelka s velkým záběrem "předmětů/zážitků z předmětů"

Anonymní řekl(a)...

já u toho byl ... záchodové mísy nebrat ... ve světě básní je všechno jenom jako a je to všechno pravda ... tenhle večer byl strašně vypjatý, ale nakonec (alespoň co se tíče soboty) to dopadlo dobře ... já se tě nikdy nevzdám ty moje blicí královno ... konec

Anonymní řekl(a)...

a ještě reakce na slogan: a nepouštějte křečky z klecí ................................................................... ďáble sestry myš umřela, v ten den kdy jsi ...............................

Anonymní řekl(a)...

jsi tragicka

Anonymní řekl(a)...

oleandr: no panejo, ty seš teda chytrák .. tak "ve světě básní je všechno jenom jako a zároven to je všechno pravda", to sem z toho teda paf ... vsadim se že si po večerech doma vymýšlíš oxymoróny a tohle je tvuj vrchol, co pane tajemnej tvůrce podivnejch komentářů? už abys sem zase něco napsal, protože musim řict, že takhle zauzlovanou hlavu sem neměl minimálně tejden ...

Unknown řekl(a)...

zrzka: i když je teda fakt, že oxymorón je jednim ze základních básnických prvků, nicméně tim nechci zrovna říct, že bych pochopil všechno co tu básník chtěl říct (taky).

ivavi řekl(a)...

ty zvíře, oleandře, máš tam hrubku! Najdi si ji :))

Saint Adalbert of Prague řekl(a)...

to se nemusi hledat