CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

02 září 2006

It's you that I adore (you'll always be my whore)

Jo, prázdniny byly super, nezapomenutelný, rok od roku lepší. Už jsem je zakončila. Posledních 14 dní mi zase všechno převrátily a vedly k uvědomění si, že všechno mít nemůžete. Slyšela jsem na svou hlavu záplavu věcí, o kterých budu přemýšlet ještě hodně dlouho. Jo, to asi k dospívání patří. Mám sakra divnou náladu, neříkám přímo smutnou, ale i tak bych nejradši svoje poslední chvilky volna trávila s lahví rumu. A teď jako nikdy dřív potřebuju slyšet, že mě mají rádi ti, za který bych i já dala cokoliv. A taky některý lidi ze svý minulosti nesmažete nikdy. Ale já jsem vlastně v základu tak šťastná. Ano, sejdeme se na psychiatrii. Pletu pátý přes devátý.
A poslouchám teď dokola jednu kurevsky úžasnou skladbu, nebudu říkat kterou, která mi mi připomíná věci sladký i trpký.
Ano, jsem šťastná. Věříte?

A nepouštějte křečky z klecí.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

často používáš "a" a "ano" hned na začátku věty ... slohově to vypadá děsně, zvlášť když je to v jednom postu hned několikrát. korektorka (jak si psala) by si mohla být, ale každopádně ne editorka ...

Anonymní řekl(a)...

často používáš "a" a "ano" hned na začátku věty ... slohově to vypadá děsně, zvlášť když je to v jednom postu hned několikrát. korektorka (jak si psala) by si mohla být, ale každopádně ne editorka ...

ivavi řekl(a)...

jasně, Lílo.

olivia řekl(a)...

ach, jak miluji rum! musím si udělat na zimu zásobičku :-)

ivavi řekl(a)...

jodie: óóóó rum....V zimě budu pít i čaj jedině s rumem! :)

Anonymní řekl(a)...

tak já ti to konečně řeknu: mám tě ráda :D

a koupim ti lahev rumu k svatku, chces? (to budes mit aspon do ceho ten caj lit :))) )

olivia řekl(a)...

ivavi: to já nebudu plýtvat čajem, grog forever! :-) (že bych si to nechala natisknout na tričko?)