CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

03 srpna 2006

Hey, call me baby!!!

Vrátila jsem se do starých časů, nemám mobil. Dneska každej lpí na mobilu a většina lidí bez něj nedá ani krok. Přemejšlím, jak se lidi domlouvali dřív, když neexistovala možnost napsat smsku nebo zavolat, kdykoli se vám zachce. A nebyl ani internet. No co, první den a já jsem zatím prošla na výbornou, ono to nějak půjde ( snaha zakrýt totální zoufalství). Že mě nenapadlo dřív, sehrát na rodiče nějakou podobnou sérii, že jsem musela vrátit mobil, kterej jsem měla už rok a půl půjčenej. Nový mobil už je na cestě. Tedy snad.
Před chvíli jsem se vrátila z Hradce s koncertu ICTUS. Závěrem : asi nikdy nebudu milovat hardcore a ty machry fanoušky, co pod pódiem házej svojí dlouhou mužnou hřívou. Ale zase kdybych nejela, přišla bych o dlouhotrvající Vojtovy monology, blázna, co samou radostí běhal nočním Hradcem Králové a okružní a prohlídkové jízdy státní policie.

A třešnička : Climatizado - Call me baby

11 komentářů:

olivia řekl(a)...

jako stará páka ještě dobu bez internetu a mobilů pamatuju. kdo byl machr, měl aspoň pevnou, kdo ne, tak se prostě domluvil na schůzce klidně tejden dopředu a pak už se to neměnilo na poslední chvíli, jak je teď zvykem :-)

ivavi řekl(a)...

jojo, jidi jsou čím dál tím víc rozmazlenější...

Anonymní řekl(a)...

Vojta ze vede monology, to se mi u s nim nikdy nestalo..

Anonymní řekl(a)...

Jsi trapná

Unknown řekl(a)...

2 anonym: pro pises sama sobe - dle toho trapna soudim, ze jsi zenskeho pohlavi... ale nemusis si to psat... staci, kdyz si to reknes... a nebudes otravovat v commentech na ivavine blogu...
thx

ivavi řekl(a)...

petr: no, dobře, nejsou to monology, ale většinou se moc nedostaneš ke slovu :))

Unknown řekl(a)...

iva: ten song od Climatizado bude brzo skoro klasika, teda akorát se celej jmenuje: "i will take you to heaven so call me baby now"

ivavi řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
ivavi řekl(a)...

lilac: děkuji za připomínku, opatruj afro paruku
sonyw: děkuji za zastání...nebo za pomoc, vždyť ty víš za co, a pozor na pásky u sandálů

aneb vážím si každého hodného člověka, který mě má aspoň trochu rád. Co já bych si bez vás počala.

Anonymní řekl(a)...

Pepa neni blázen, Pepa je napřed.

Anonymní řekl(a)...

good song